Mevon Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Det spillet der het vel bare Outlaws tror jeg. http://en.wikipedia.org/wiki/Outlaws_%28computer_game%29 Endret 23. desember 2008 av Mevon Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det spillet der het vel bare Outlaws tror jeg.http://en.wikipedia.org/wiki/Outlaws_%28computer_game%29 Vet du hvor jeg kan laste det ned, eventuelt finne torrentfil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Isohunt har muligens en demo. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei >.< Husker et gammelt spill fra perioden 96-99 på windows 95 xD Husker bare en landsby i rundt middelalderen som ble angrepet av zombier >.< det er alt jeg har å gå på :/ men noen som vet hvilket dette er? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei >.< Husker et gammelt spill fra perioden 96-99 på windows 95 xD Husker bare en landsby i rundt middelalderen som ble angrepet av zombier >.< det er alt jeg har å gå på :/ men noen som vet hvilket dette er? Førsteperson? Tredjeperson? Birdview? Birdview sidescroller? Platform? Tegnet stil? Naturtro stil? PC? Konsoll? CD? Disketter? Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei >.< Husker et gammelt spill fra perioden 96-99 på windows 95 xD Husker bare en landsby i rundt middelalderen som ble angrepet av zombier >.< det er alt jeg har å gå på :/ men noen som vet hvilket dette er? Diablo? =P Nei, du må nok gi oss litt mer å gå på. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Han sier jo at det er windows 95 så antar at det er pc Lenke til kommentar
huurf Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei. Da jeg kjøpte min gamle compaq pc i 1998 hadde jeg valget å få med et spill. Spillet var i 3d, men figuren minnet om Rayman fra Playstation serien. Jeg har veldig lyst til å prøve igjen dette spillet, men finner ikke ut hva det heter. Noen som klarer å mimrer tilbake til det, har prøvd det eller husker hva det heter? Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvilke spill er disse tre? Og hvilken konsoll tilhører de? Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Det siste er Super Smash Bro's Melee på Gamecube. De selger oppfølgeren til WII Med navn: Super Smash Bro's Brawl. Endret 31. desember 2008 av MasterShitBag Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Bilde nummer en er fra Silent Hill-filmen, men figuren der tror jeg er fra spill nummer to i serien. Bilde nummer to er fra et av Street Fighter-spillene. Endret 31. desember 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Takk Hva med den første? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det er fra en film, men den samme figuren er med i Silent Hill 2 Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Kan noen hjelpe meg med følgende spill? Konsoll og navnet på spillet hadde gjort meg meget glad Endret 1. januar 2009 av Big-Mama Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Donkey Kong. Eg har spelet til NES, men det er og andre utgåver, så eg tørr ikkje seie sikkert kva for ein plattform det bilete er henta frå. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tror det Donkey Kong-spillet kom til en arkade-maskin/spilleautomat før det noen gang kom til det vi i dag omtaler som konsoller... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Riktig. Det kom ut til arkademaskiner i 1981, het "Donkey Kong" og var spilldebuten til Super Mario (da kalt Jumpman) Lenke til kommentar
Kjevle Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei. Da jeg kjøpte min gamle compaq pc i 1998 hadde jeg valget å få med et spill. Spillet var i 3d, men figuren minnet om Rayman fra Playstation serien. Jeg har veldig lyst til å prøve igjen dette spillet, men finner ikke ut hva det heter. Noen som klarer å mimrer tilbake til det, har prøvd det eller husker hva det heter? Er det Tonic Trouble du tenker på? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hei alle sammen. Når jeg var liten spilte jeg et spill der jeg løp rundt og samlet bokstaver og sånt, i spillet så var det meningen og finne bokstaver og sånt. Inni spillet mener jeg å huske det var en eller annen slags "bokorm" og masse dilldall. Dette er så lenge siden at jeg ønsket å oppfriske nostalgian av dette pixelspillgreiene. Jeg er veldig sikker på at det kan ha vært spilt på windows 3.11 eller lignende. Det dumme er at jeg ikke husker hva slags operativsystem det var og sånn da jeg på den tiden var mer opptatt av spill enn data. Jeg skjønner at dette er litte og gå på, men tror spillet heter ord eventyr eller ordeventyr. Takk for all hjelp som triller inn Det er ikke Wiggins in storyland Endret 2. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg ble inspirert av artikkelen som omhandlet hva man anså som sine beste spilløyeblikk og kom på et spill som jeg ikke klarer å huske hva het, skal prøve å forklare her så kanskje noen har bedre husk enn meg. Det var et rollespill fra slutten av 80 tallet/tidlig 90 tall. Det var slik som alle rollespill på denne tiden, delt inn i "steps" når man gikk. Det var mange forskjellige områder, alle sømløst sammenhengende. Det var en del forskjellige tårn og dungeons rundt omkring man kunne gå inn i. Man kunne ha med flere characters i gruppa og jeg synes å huske at det fantes krystaller med forskjellig farge rundt omkring som oppgraderte egenskapene dine. Det viktigste var at det eksisterte to utgaver av verdenen, ganske langt uti spillet fikk du vite om denne andre verdenen, synes å huske at den lå på undersiden av den originale verdenen. Du kunne så hoppe mellom disse to verdenene. Hadde også en walkthrough som var ganske omfattende, skrevet ut på matriseskriver Noen som er på min alder (~34) og har bedre hukommelse enn meg? Og nei, det er ikke "Two Worlds" det er snakk om. edit: med "steps" mener jeg også at det ikke var snakk om et real time rpg men det var turnbased, både i kamp og når du vandret rundt i verdenen. (slik at du nesten alltid kunne komme deg unna en fiende siden han først bevegde seg etter at du hadde tatt et step, ulempen var at han fulgte etter deg overalt siden du aldri kom mer enn et step unna han ) Endret 2. januar 2009 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå