Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, da lurer jeg på et spill til her:

 

* Nintendo Entertainment System spill

* Grønn? Kanin/hare i verdensrommet

* Skyte spill

 

Håper dette hjelper dere til å skjønne vilket spill jeg tenker på!!

 

noen som vet?

 

Kan det være Bucky O'Hare du leter etter her? Fant ikke ut om du hadde fått svar på dette, men jeg rakk bare gjennom 38 av sidene før jeg måtte skrive.

 

Forøvrig en utrolig kul tråd å lese. MANGE kule spill som kommer tilbake her. Personlig måtte jeg spille gjennom "Super Metroid" og "Battletoads".

Endret av Vang1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Mod til hl2.

 

- Man startet med å lage en base av plater som kom fra en maskin.

- 2 lag

- Man kunne velge forskjellige type spillere. Forskjellig våpen osv

 

Husker ikke så mye av det.. Mente å huske jeg hadde spurt før, men etter en stund med søking, så ser det ut til at det ikke stemte..

Lenke til kommentar

For mange år siden spilte meg og noen venner et superartig spill som jeg ikke husker hva het. Det ligner litt på et spill som heter Liero, men det er en del annerledes. Man er liksom noen makker som kryper rundt, så kan man bruke forskjellige våpen. Man må sprenge seg fremover i gangene og sånt. Det er 2D og man ser det ovenifra. Noen som vet hva jeg mener? :blush:

 

Håper noen kan hjelpe, for jeg har så innmari lyst til å spille dette igjen. PS: om det kan være til hjelp, mener jeg at man kunne velge å være Roger Moore på spillet :thumbs:

Endret av pangboss
Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp her.

 

Meg og min bror spilte det for noen år siden og jeg husker ikke hva det heter.

Det var på Xbox(ikke 360).

Vi kunne velge hver sin Helt og hans arme.

Det utspilte seg akkururat som sjakk bare når vi møttes med to monste(bonden) så ble det zoomet in på et område og vi kunne løpe fritt rundt og angripe hverandre.

 

Vi kunne velge mellom Ild, Død,Vann og en til.. Ild og Død var mann mens Vann og det andre var det en jente som var lederen.

 

Venligst hjelp meg!! :innocent:

Lenke til kommentar
For mange år siden spilte meg og noen venner et superartig spill som jeg ikke husker hva het. Det ligner litt på et spill som heter Liero, men det er en del annerledes. Man er liksom noen makker som kryper rundt, så kan man bruke forskjellige våpen. Man må sprenge seg fremover i gangene og sånt. Det er 2D og man ser det ovenifra. Noen som vet hva jeg mener? :blush:

 

Håper noen kan hjelpe, for jeg har så innmari lyst til å spille dette igjen. PS: om det kan være til hjelp, mener jeg at man kunne velge å være Roger Moore på spillet :thumbup:

 

 

Kanskje Worms. Der har du granater, bomber, elghoder osv. masse rare våpen og rosa makker..

Men i noen spill kan man få dem til å få andre farger feks. grønn

Lenke til kommentar
Er vel det klassiske Working Day 2 du snakker om tenker jeg :thumbup:

 

 

Klarer ikke å finne dette spillet. Eller jeg klarte å laste ned en versjon men den var på kinesisk eller noe sånt. Men er heller ikke sikker på om det er working day 2 jeg leter etter heller. Er du sikker på at man er marker som ses i 2D ovenifra på dette spillet? :roll:

Lenke til kommentar

For noen år siden spilte jeg et utrolig morsomt PC-spill, det eneste jeg husker er at det het Outlaw. Men om det het 2 eller 3 eller wanted dead or alive det husker jeg ikke. Man var ihvertfall en cowboy som skulle komme seg forbi forskjellige hinder ved hjelp av skyting og lignende. Det er som sagt en del år siden, 3 kanskje, så om det finnes mange varianter og versjoner av dette spillet, er det neppe det nyeste. Jeg har søgt en del på internett, men klarer ikke finne noen steder og laste det ned..

 

Noen som kan hjelpe meg med hvilket spill det er, og hvor man laster det ned?

 

Screenshot: http://vogons.zetafleet.com/files/outlaws-evoodoo.jpg

Endret av pangboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...