Mirror Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Dette høres rart ut. Det var et spill til N64, hvor man startet i et hus, hvor man utførte et par oppgaver. Så bar det ut til en verden, hvor man sloss mot kjempegrønnsaker og lignende. Problemet er; Jeg husker ikke helt innholdet, hva det handler om, eller i det hele tatt hva det heter. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Banjo-Kazooie er det selvasgt, glem det. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Leter etter 2 Moderne krigs spill som ikke har blitt sluppet ennå (tror jeg). Ok så jeg kan ikke navnene på de så jeg får bare dele de inn i spill 1 og 2. Spill nr.1 Ganske sikker på at det er en oppfølger til tidligere spill i en serie. Tror det blir laget av ett nytt selskap en de som egentlig hadde seriene. Spillet tar plass i en øy uten for Kina/Japan eller noe sånt og skal vist nok være veldig revolusjonerende med at du kan gå hvor du vil på denne øya og vis noe blir ødelagt så for blir det ødelagt gjennom hele spille campainen. Utviklerene snakket også om at de skulle gjøre det så realistisk som bare mulig, så vis du f.eks bytta fra rifle til pistol skulle andre kunne se at fyren din la rifle på ryggen og trakk opp pistolen. Spill nr. 2 Dette i likhet med spill nr.1 skal også ta plass i en moderne setting. Det er også heller ikke det første spillet men en oppfølger til et tidligere spill i serien. Nå kan det være at jeg tar veldig feil men jeg mener å huske at de som orginalt hadde jobbet med spill nr.1 serien gikk over til dette spillet. Jeg vet ikke så mye om spillet siden det ikke var så mye info og finne om det når jeg først hørte om det og det falt kanskje litt i skyggen av spill nr.1, ikke vet jeg. Hadde vert supert om noen kunne gi meg navn på begge spillene. Endret 16. november 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kan det vere Operation Flashpoint 2 og Armed Assault (evt. Armed Assault 2)? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Var de 2 ja, Tusen takk. Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg kom på et spill der man kjørte et leke fly inne i et hus og skjøt leke soldater, men jeg husker ikke navnet. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg kom på et spill der man kjørte et leke fly inne i et hus og skjøt leke soldater, men jeg husker ikke navnet. Army men?? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg kom på et spill der man kjørte et leke fly inne i et hus og skjøt leke soldater, men jeg husker ikke navnet. Kjørte man båt i badekaret? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg kom på et spill der man kjørte et leke fly inne i et hus og skjøt leke soldater, men jeg husker ikke navnet. Toy Story? Lenke til kommentar
Viking45 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Yes, da var det min tur. *Eldre spill fra The 90`s *Styrer et romskip (kan kjøpe andre og oppgraderes) som skal forsvare maskinen din fra Virus. Dvs.. Navn på oppdrag kommer fra filer på ditt system osv, så skal du skyte de filene som "inneholder virus" og save the day. *Husker også at man kan bli arrestert av politiet hvis man skyter filer som ikke er infiserte (de skyter tau på deg og drar deg av sted) *Spillet er 2D *Var også noen race på noen av brettene. Håper du husker navnet på dette, savner det jævelig Og nei, det er ikke Virus: The Game, selv om det kan se ut som en nyere versjon av det på en måte. Takk for hjelp på forhånd. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Inner_space_(game) Værsågod Lenke til kommentar
Viking45 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Inner_space_(game) Værsågod JAAAA!!! Din jævel!!! You made my day! Tusen hjertelig takk!!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg kom på et spill der man kjørte et leke fly inne i et hus og skjøt leke soldater, men jeg husker ikke navnet. Toy Commander til Dreamcast? Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg kom på et spill der man kjørte et leke fly inne i et hus og skjøt leke soldater, men jeg husker ikke navnet. Toy Commander til Dreamcast? Jepp, tusen takk Lenke til kommentar
urolig Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Da jeg var liten gutt spilte jeg et spill hos en kompis hvor man styrte et papirfly og fløy gjennom forskjellige rom med hindringer og pickups. Noen som husker hvilket det er? Bedre sent enn aldri! Trur spillet heter "Paper Airplane Game" Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg kom på et spill der man kjørte et leke fly inne i et hus og skjøt leke soldater, men jeg husker ikke navnet. Toy Commander til Dreamcast? Jepp, tusen takk Kunne også høres ut som "Dogfighter", som forøvrig var et relativt underholdende spill Lenke til kommentar
urolig Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter noen spill som jeg spilte for sikkert 8-10år siden på ei 486 maskin med Windows 95. Håper noen veit hva de heter: Spill 1: - Gammelt DOS Kanon/krigsspill - Sideview der en ser hele brettet - Stillestående kanoner i enten blå,rød,lilla,grønn,gul osv som stod ubevegelig på et grønt underlag. - Multiplayer og/eller mot PC'n - Om å gjøre å bombe motstanderens kanon ved å stille inn skytekraft og retning - Tjente penger og kunne handle bedre bomber etter hver runde - Måtte ta hensyn til vindretning og vindstyrke. Spill 2: - Mest sannsynlig et Windowsspill - 2D Båtspill, sideview - Skulle bombe ubåter under sin egen båt ved å hive ut "tønner" osv. - Stiger i gradene etterhvert som spillet går. Kommandør, Kaptein osv. Spill 3: - Mwst sannsynlig et DOSspill - Tror det het "Mr. ..ettellerannet - 2D - Simulerer en manns liv der han går på jobbe og tjener penger, stikker i butikken og handler seg klær og mat, leier seg hus å bo i osv. - Måtte gå rundt med ei tønne rundt kroppen hvis en var for blakk til klær. - Synes å huske at man kunne jobbe på ei burgersjappe. Noen som veit? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Spill 3: Jones in the fast lane? Høres hvertfall slik ut Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Trur spel 1 berre heiter "Tanks". Du finn fleire utgåver av det på Internett. Til dømes her: http://tanksgame.net/ (Viss det var dette spelet du tenkte på.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 1. Pocket Tanks 3. Jones In The Fast Line Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå