Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her

Anbefalte innlegg

Hmm, kan det være Death Rally?

Er nok ikke det, spillet er i 3D og det er flere forskjellige kameravinkler, ville også sagt at det ble brukt sterke farger i spillet, mener å huske at en av de "beste " bilene var knæsj grønn.

Endret av Pwn3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Et spill som handler om finne ord du trenger, også må du rundt på banen og finne det. Du er en person. Rundt på banen lusker det hindringer. Trodde det het bokorm. Masse levels og muligheter for å klatre i trær og slikt. Windows 98, ikke dos. Håper noen kan hjelpe meg, husker det såvidt.

Et lære spill. Du er en brunette eller en blond gutt. Du dreper monstre ved å trykke på space, så kommer en bokorm å begraver de i slim. Skal samle bokstaver.
Det er samme spill! Hjelp folkens!

btw ikke ordspillet...

Det er ikke samme spillet !

Jo, faktisk. nuub
Lenke til kommentar
Et spill som handler om finne ord du trenger, også må du rundt på banen og finne det. Du er en person. Rundt på banen lusker det hindringer. Trodde det het bokorm. Masse levels og muligheter for å klatre i trær og slikt. Windows 98, ikke dos. Håper noen kan hjelpe meg, husker det såvidt.

Et lære spill. Du er en brunette eller en blond gutt. Du dreper monstre ved å trykke på space, så kommer en bokorm å begraver de i slim. Skal samle bokstaver.
Det er samme spill! Hjelp folkens!

btw ikke ordspillet...

Det er ikke samme spillet !

Jo, faktisk. nuub

LOL, for faen! I "bokorm", eller kva det heitte, finnest det ikkje monster og ikkje noko/noken du kan drepa med space... roflmao, lawl : /

Lenke til kommentar
Hehe, beklager, men du har nok feil der ;)

Mhm, helt feil. Er det virkelig ingen som husker navnet :( ?

Poenget er at spillet tomhel snakker om ikkje er det samme som du snakker om, ettersom spillet tomhel snakker om var mitt spill en gang i tiden, og han lånte det...

Lenke til kommentar
Hmm, kan det være Death Rally?

Er nok ikke det, spillet er i 3D og det er flere forskjellige kameravinkler, ville også sagt at det ble brukt sterke farger i spillet, mener å huske at en av de "beste " bilene var knæsj grønn.

Ignition?

997158006-ignition_1.jpg

Fortsatt ikke riktig, men mener å huske at det var bedre grafikk og at du kunne ta salto osv på hopp i løypa.

Lenke til kommentar
Ok dette spillet spillte eg nå eg var liten, det var et mario spill til pc. Husker det va gøy men ellers svært lite, tror du gjekk rundt i byer å gjorde diverse ting

Jeg tror jeg vet hvilket du mener. Hadde det selv til Microsoft 3.1 (?). Startet vel med at man så Mario og noen andre gå bortover om vinteren før de kom til Bowser sitt slott og så skjedde det noe så han endte opp i en by hvor man skulle gå rundt å samle på ting. I tillegg kunne man vel bruke telefonkiosker og slikt.

Snakker vi samme spill nå? Jeg spilte vel dette rundt 1993-1995 et sted.

Lenke til kommentar

Okay. Dette er nok litt vagt, men det baseres på svake minner fra en demo jeg en gang spilte. Spillet (win 95 en gang) var et ganske vanlig overhead rpg. Grafikken var ikke så værst, kanskje en slags 3d på karakterene. Kan faktisk minne litt om Wc3. En litt spesiell ting var at hvis en karakter døde ble den til spøkelse på, muligens, en gravplass. Man måtte oppsøke liket for å resse (akkurat som i WoW). Demoen utsplite seg noenlunde slik: Du starter som en kriger i en landsby (usikker på dette). Etter litt utforsking finner man andre karakterer som joiner deg. Tror det var en archer og sikkert en magiker ++. Etter hvert mø man krysse en elv. Tror man møter en eller annen viktig person der. Etter hvert finner man noen grotter, men kom aldri lengre enn det. Var nok ganske n00b på den tiden.

Anyways, disse levelene i Wc3 der man bare kontrollerer helter og enheter gir assosiasjoner til spillet.

Any takers?

Lenke til kommentar
Okay. Dette er nok litt vagt, men det baseres på svake minner fra en demo jeg en gang spilte. Spillet (win 95 en gang) var et ganske vanlig overhead rpg. Grafikken var ikke så værst, kanskje en slags 3d på karakterene. Kan faktisk minne litt om Wc3. En litt spesiell ting var at hvis en karakter døde ble den til spøkelse på, muligens, en gravplass. Man måtte oppsøke liket for å resse (akkurat som i WoW). Demoen utsplite seg noenlunde slik: Du starter som en kriger i en landsby (usikker på dette). Etter litt utforsking finner man andre karakterer som joiner deg. Tror det var en archer og sikkert en magiker ++. Etter hvert mø man krysse en elv. Tror man møter en eller annen viktig person der. Etter hvert finner man noen grotter, men kom aldri lengre enn det. Var nok ganske n00b på den tiden.

Anyways, disse levelene i Wc3 der man bare kontrollerer helter og enheter gir assosiasjoner til spillet.

Any takers?

Tror kanskje jeg har spilt det jeg også. Er det slik at han du er har mistet hukommelsen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du baiser på drillen. Når du sier at jeg lånte det, betyr det også at jeg spilte det... Uansett så var det slike gjørme-folk.

Lenke til kommentar

[q

Du baiser på drillen. Når du sier at jeg lånte det, betyr det også at jeg spilte det... Uansett så var det slike gjørme-folk.

Vet ikke helt hva krangelen er om. Men i det spillet TomHel og jeg snakker om er det en orm/bokorm som kommer ned å begraver folk i gjørme/slim. Hvis det ikke er det i det spillet du snakker om MiniPOK, så snakker vi ikke om samme spill.

Lenke til kommentar
[q

Vet ikke helt hva krangelen er om. Men i det spillet TomHel og jeg snakker om er det en orm/bokorm som kommer ned å begraver folk i gjørme/slim. Hvis det ikke er det i det spillet du snakker om MiniPOK, så snakker vi ikke om samme spill.

Hmm... det kan være samme spillet og at eg husker feil

Lat oss oppsumere:

1. Er me enige om at det er eit lærespill?

2. Du skal rundt på banen å samle ord?

3. Dei første banane starter med natur omgivelser der du kan gå under bakken og klatre opp i trær, også er det elver og sånt rundt om?

4. I seinare level er du i meir mørke omgivelsar med bl.a. lava.

5. Spelet har eit kort namn? Noe sånnt som bokorm... trur det er 6 bokst.

6. Trodde ikke du kunne velge om du skulle være gutt eller jente? kan du det?

7. Alle er enige om at det er forjævli surt å ikke komme på namnet på spelet : P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...