Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Lurte på om noen her inne kanskje kunne hjelpe meg med letingen etter ett racing spill på pc som er noen år gammelt. Det er et racing spill med fjernstyrte biler på bane hvor man kan oppgradere bilene med bedre motor, batteri osv ettersom man tjener mer penger og kommer lenger.

Hadde vært veldig takknemlig om noen kanskje hadde noen ideer :)

Bump :whistle:

Lenke til kommentar

Hey!

Jeg husker et spill. Vanskelig å si hvilket tidsrom det er snakk om.. Sent på 90tallet kanskje..?

Det jeg husker er et flyvende teppe, som kunne skyte. Jeg husker ordet "castle" og mener det var nettopp akkurat det man skulle skyte :p Åsså var det ørken... Tror jeg..

Noen som vet? :)

Det var også 3D forresten..

Endret av Equitas
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg kjenner til så mange FPS spill :/

Pussig at denne tråden skulle dukke opp nå, har faktisk prøvd å finne et spill en stund nå :p Jeg spilte bare demoen på PS2 for et par år siden bare. Du styrte en kanin som er buret inne på en sånn ekpsperimentlab men slipper ut av buret sitt. Så gjennom hele demoen hjelper du han å komme ut av labben. Du går gjennom mase rare rom der det er aper som blir eksperimentert på. Det er et ganske barnslig spill, så det er ikke noe brutalt som skjer med apene, bare noen rare frisyrer elns. Demoen slutter når du er ute av labben. Husker ikke hva spille heter i det hele tatt, men hovedfiguren er en kanin som kan bli ganske hyper av seg og har noe lenket til seg hvis jeg ikke husker helt feil. Vet ikke om det ble noe ut av spillet, men tror det :p

Lenke til kommentar
Mario Games by Year.

Fra Wikipedia.

1991: Super Mario Bros. & Friends: When I Grow Up (PC) - North America release

1995: Mario's Game Gallery (PC)

1996: Mario Teaches Typing 2 (PC)

1997: Mario Teaches Typing 2 (PC) & Mario's FUNdamentals (PC)

Ikke glem de som er merket DOS / MS-DOS da ;)

Har selv bare spilt to mario-spill på PC: Mario Bros (som er samme spillet som mini-gamen i SMB3 hvis du velger å trykke på valgknappen mens du står på samme felt som den andre spilleren) og et uoffisielt Mario-spill rundt årtusenskiftet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Et spill som handler om finne ord du trenger, også må du rundt på banen og finne det. Du er en person. Rundt på banen lusker det hindringer. Trodde det het bokorm. Masse levels og muligheter for å klatre i trær og slikt. Windows 98, ikke dos. Håper noen kan hjelpe meg, husker det såvidt.

Et lære spill. Du er en brunette eller en blond gutt. Du dreper monstre ved å trykke på space, så kommer en bokorm å begraver de i slim. Skal samle bokstaver.
Det er samme spill! Hjelp folkens!

btw ikke ordspillet...

Lenke til kommentar
Et spill som handler om finne ord du trenger, også må du rundt på banen og finne det. Du er en person. Rundt på banen lusker det hindringer. Trodde det het bokorm. Masse levels og muligheter for å klatre i trær og slikt. Windows 98, ikke dos. Håper noen kan hjelpe meg, husker det såvidt.

Et lære spill. Du er en brunette eller en blond gutt. Du dreper monstre ved å trykke på space, så kommer en bokorm å begraver de i slim. Skal samle bokstaver.

btw ikke ordspillet...

Spilte du "2'rn"? Det matte spillet.

Lenke til kommentar

btw ikke ordspillet...

Spilte du "2'rn"? Det matte spillet.

Åh herregud! Det gjorde jeg :D husker jeg spilte det sykt mye da jeg var mindre, 2rn altså. Hmm, skal sjekke om jeg finner "coveret" hvis

vi enda har det...

Edit: nei søren, virker som vi har kasta det :/ men jeg trodde det muligens var på windows 95? hvis jeg ikke tar veldig feil...

Endret av Andum
Lenke til kommentar

btw ikke ordspillet...

Det er ikke samme spillet !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...