Xp3ri3nZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ok dette spillet spillte eg nå eg var liten, det var et mario spill til pc. Husker det va gøy men ellers svært lite, tror du gjekk rundt i byer å gjorde diverse ting Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Eneste Mario-spill til PCen var slike "lærespill", med mindre du tenker på emulering. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja kan godt vær at det var et lær spill, har du noe navn på spillet? Vett at det ikke va noe emulering. Er en del år siden 1994-1996 er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mario Games by Year. Fra Wikipedia. 1991: Super Mario Bros. & Friends: When I Grow Up (PC) - North America release 1995: Mario's Game Gallery (PC) 1996: Mario Teaches Typing 2 (PC) 1997: Mario Teaches Typing 2 (PC) & Mario's FUNdamentals (PC) Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei. Lurte på om noen her inne kanskje kunne hjelpe meg med letingen etter ett racing spill på pc som er noen år gammelt. Det er et racing spill med fjernstyrte biler på bane hvor man kan oppgradere bilene med bedre motor, batteri osv ettersom man tjener mer penger og kommer lenger. Hadde vært veldig takknemlig om noen kanskje hadde noen ideer Bump Lenke til kommentar
Equitas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hey! Jeg husker et spill. Vanskelig å si hvilket tidsrom det er snakk om.. Sent på 90tallet kanskje..? Det jeg husker er et flyvende teppe, som kunne skyte. Jeg husker ordet "castle" og mener det var nettopp akkurat det man skulle skyte Åsså var det ørken... Tror jeg.. Noen som vet? Det var også 3D forresten.. Endret 14. oktober 2008 av Equitas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 castlevania? Lenke til kommentar
Equitas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 castlevania? Dumme meg, det het jo "Magic Carpet" og ble utgitt i 94 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Bump Hmm, kan det være Death Rally? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Åh, Death Rally! Jeg eide så fælt på det spillet når jeg var liten. Grøss og gru! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg spilte et spill rundt 99 tror jeg. Det var et first-person skytespill hvor en del av handlingen foregikk på en u-båt. Ganske kantete grafikk. Det kan ha vært et James Bond-spill, men ikke lås dere i at det kun kan være det. Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kan ikke si at jeg kjenner til så mange FPS spill :/ Pussig at denne tråden skulle dukke opp nå, har faktisk prøvd å finne et spill en stund nå Jeg spilte bare demoen på PS2 for et par år siden bare. Du styrte en kanin som er buret inne på en sånn ekpsperimentlab men slipper ut av buret sitt. Så gjennom hele demoen hjelper du han å komme ut av labben. Du går gjennom mase rare rom der det er aper som blir eksperimentert på. Det er et ganske barnslig spill, så det er ikke noe brutalt som skjer med apene, bare noen rare frisyrer elns. Demoen slutter når du er ute av labben. Husker ikke hva spille heter i det hele tatt, men hovedfiguren er en kanin som kan bli ganske hyper av seg og har noe lenket til seg hvis jeg ikke husker helt feil. Vet ikke om det ble noe ut av spillet, men tror det Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Mario Games by Year.Fra Wikipedia. 1991: Super Mario Bros. & Friends: When I Grow Up (PC) - North America release 1995: Mario's Game Gallery (PC) 1996: Mario Teaches Typing 2 (PC) 1997: Mario Teaches Typing 2 (PC) & Mario's FUNdamentals (PC) Ikke glem de som er merket DOS / MS-DOS da Har selv bare spilt to mario-spill på PC: Mario Bros (som er samme spillet som mini-gamen i SMB3 hvis du velger å trykke på valgknappen mens du står på samme felt som den andre spilleren) og et uoffisielt Mario-spill rundt årtusenskiftet... Lenke til kommentar
Lange Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Et lære spill. Du er en brunette eller en blond gutt. Du dreper monstre ved å trykke på space, så kommer en bokorm å begraver de i slim. Skal samle bokstaver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 ordspillet? Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Et spill som handler om finne ord du trenger, også må du rundt på banen og finne det. Du er en person. Rundt på banen lusker det hindringer. Trodde det het bokorm. Masse levels og muligheter for å klatre i trær og slikt. Windows 98, ikke dos. Håper noen kan hjelpe meg, husker det såvidt. Et lære spill. Du er en brunette eller en blond gutt. Du dreper monstre ved å trykke på space, så kommer en bokorm å begraver de i slim. Skal samle bokstaver.Det er samme spill! Hjelp folkens! btw ikke ordspillet... Lenke til kommentar
Lange Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Et spill som handler om finne ord du trenger, også må du rundt på banen og finne det. Du er en person. Rundt på banen lusker det hindringer. Trodde det het bokorm. Masse levels og muligheter for å klatre i trær og slikt. Windows 98, ikke dos. Håper noen kan hjelpe meg, husker det såvidt. Et lære spill. Du er en brunette eller en blond gutt. Du dreper monstre ved å trykke på space, så kommer en bokorm å begraver de i slim. Skal samle bokstaver.Det er samme spill! Hjelp folkens! btw ikke ordspillet... Spilte du "2'rn"? Det matte spillet. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Et spill som handler om finne ord du trenger, også må du rundt på banen og finne det. Du er en person. Rundt på banen lusker det hindringer. Trodde det het bokorm. Masse levels og muligheter for å klatre i trær og slikt. Windows 98, ikke dos. Håper noen kan hjelpe meg, husker det såvidt. Et lære spill. Du er en brunette eller en blond gutt. Du dreper monstre ved å trykke på space, så kommer en bokorm å begraver de i slim. Skal samle bokstaver.Det er samme spill! Hjelp folkens! btw ikke ordspillet... Spilte du "2'rn"? Det matte spillet. Åh herregud! Det gjorde jeg husker jeg spilte det sykt mye da jeg var mindre, 2rn altså. Hmm, skal sjekke om jeg finner "coveret" hvis vi enda har det... Edit: nei søren, virker som vi har kasta det :/ men jeg trodde det muligens var på windows 95? hvis jeg ikke tar veldig feil... Endret 16. oktober 2008 av Andum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg hadde det på 98, men det var vell multi... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Et spill som handler om finne ord du trenger, også må du rundt på banen og finne det. Du er en person. Rundt på banen lusker det hindringer. Trodde det het bokorm. Masse levels og muligheter for å klatre i trær og slikt. Windows 98, ikke dos. Håper noen kan hjelpe meg, husker det såvidt. Et lære spill. Du er en brunette eller en blond gutt. Du dreper monstre ved å trykke på space, så kommer en bokorm å begraver de i slim. Skal samle bokstaver.Det er samme spill! Hjelp folkens! btw ikke ordspillet... Det er ikke samme spillet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå