gonzalez7 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Veldig enkelt bilspill hvor man blant annet kan velge å styre en skolebuss. Tog og traktorer som hindre. Ser det ovenifra og styrer vel nesten bare med piltastene. Mulig å få til en farts-boost når noe er ladet helt opp. Førstemann til mål, ikke noen form for oppdrag. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Veldig enkelt bilspill hvor man blant annet kan velge å styre en skolebuss. Tog og traktorer som hindre. Ser det ovenifra og styrer vel nesten bare med piltastene. Mulig å få til en farts-boost når noe er ladet helt opp. Førstemann til mål, ikke noen form for oppdrag. Ignition Endret 3. juni 2008 av J-Core Lenke til kommentar
gonzalez7 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Veldig enkelt bilspill hvor man blant annet kan velge å styre en skolebuss. Tog og traktorer som hindre. Ser det ovenifra og styrer vel nesten bare med piltastene. Mulig å få til en farts-boost når noe er ladet helt opp. Førstemann til mål, ikke noen form for oppdrag. Ignition Takk Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Leter etter et arkadespill (spiltes på arkademaskin) (vet det finnes blant MAME romsettene). Standard sidescrolling slagsmålsspill (ala. Golden Axe etc.) hvor du velger mellom 4-5 forskjellige roboter/mechs (som har forskjellige farger og grunnvåpen) som sloss mot andre roboter og kunne stjele våpenene/egenskapene til robotene du bekjempet ved å montere dem på deg selv (de droppet som pickups). Spillet har tålelig ok grafikk. Vil tro det er fra rundt 1995 men dette er jeg ikke helt sikker på. (I alle fall ikke noe strekmanngreier fra 1980). Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei! Fant ikke den tråden om hva spillet heter så jeg bare spør her Jeg husker et simulatorspill om å lage andre spill men jeg husker ikke hva det heter? Noen som veit? MVH Privinius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) åå, tror jeg vet hva du mener. GameMaker? *edit: litt over-under trøtt, så ikke helt hva du mente i første omgang.* Endret 6. juni 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Var gamebiz ja. Tusen takk! Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 For et par år tilbake fikk jeg et online-spill installert av en kamerat. Det gikk ut på å kjøre rundt i tankser i forskjellige farger og rett og slett skyte hverandre. Man kunne plukke opp flagg som ga deg bedre våpen eller gjorde deg mindre osv. Noen forslag til hvilket spill det kan være? Hadde det sykt artig med spillet frem til jeg måtte formatere PC-en og glemte av det siden. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Kan det være BZFlag? Endret 7. juni 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Meget godt mulig, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Prøver å finne et strategispill som jeg husker at jeg spilte demoen av for en tid tilbake. Demobrettet omhandlet en brann i et kjøpesenter eller noe lignende. Jeg hadde politimenn som bisto med evakueringen i tillegg til brannfolkene, noen kjøretøy var det vel også utenfor. Realismen med backdraft og en god inndeling på forskjellige branntyper var der også. Så det utelukker hele Emergency-serien. Og det er heller ikke Fire department-serien fra Monte Christo. Hva annet er der ute? Eller har jeg innbilt meg hele greia? Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hei, kan poste ett nytt spørsmål her da. Lurer på ett spill, må vere rundt 10 år gammelt, var ein demo eg fekk med hjemme pc trur eg. Det var ett spill der du kunne gå gjennom div levels, med forksjellige biler med hovuder. Alle hadde sin spesiele ting, og det var også ein som kunne fly. I starten av spillet er du inne i verdensrommet, og det kjem opp bilete av alle figurane du kan velge mellom. Husker også at det var ein figur som satt i ei handlevogn. Og det var også ein bane der du mått hoppe over eit gjerde for å kome opp i ein heis, og du kunne køyre rundt oppe ein skjult plass med lava, der du måtte hoppe på "brikker/små klossar", eg synest det var eit supert spel, men husker ikkje meir enn dette. Har fått det for meg at spelet heiter noko med Headz, men er ikkje sikker på dette, og finn ingen spel som heiter dette. På forhånd takk Endret 8. juni 2008 av Game Master Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei! Jeg leter etter et spill jeg spilte for ca 2-3 år siden, men kan være ganske gammelt. Det var et atomkrigs spill, du valgte et land, og sendte fly og atombomber for og ødelegge landet. et av landene man kunne velge var Jordan, Egypt og russland, det er de jeg husker. Grafikken var litt som http://free-game-downloads.mosw.com/abando...uclear_war.html Men det er ikke det spillet, det var 2D, og man så alt flatt. Og det var spredd baser ganske mange steder! VÆR så snill hjelp meg ! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) DEFCON? Wargames? Endret 8. juni 2008 av J-Core Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Kan det være dette: http://www.gamespot.com/pc/strategy/global...tion/index.html Endret 8. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei dessverre, det var ikke slik grafikk, det var helt flatt, ingen rund jord, og som du ser i linken i posten min, så var det noe ala slik grafikk! Ellers takk :'( Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fire Chief? Fire Captain var det faktisk, men det viste seg å være Fire Department 2. Monte Christo opererer tydeligvis med masse forskjellige navn. Uansett så var det ikke så bra som jeg innbilte meg.. Søken etter et realistisk katastrofespill fortsetter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå