Ueland Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Windows 95! http://en.wikipedia.org/wiki/Hover! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Husker det var et spill jeg og en kompis spilte på Playstation 2 for ca. 3-4-5 år siden. Det var et bilspill hvor man spilte mot maskina, man startet ytterst i en ring (gjelder alle computer-bilene og) laget av gjørme. Så kjørte alle samtidig inn mot midten på startsignalet, etter alle bilene hadde truffet hverandre var det om å gjøre å kræsje med hverandre og få de andre bilene til å eksploderes. Det var multiplayer også på det spillet, men hva heter det? Destruction Derby? Ja, det var det ! Tusen takk! Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Et spill jeg kom til å tenke på i dag. Husker jeg spilte det for et parr år siden. Ganske artig. Det var et jakt spill, man kunne velge pil og bue,armbrøst osv. Man kunne også spraye noe greier på seg ( eller ut i luften ) For å lokke dyr til seg. Gjør ikke noe om det er akkurat det spillet, så lenge det er lignende. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette er EVIG lenge siden, ganske sannsynlig på 90-tallet. Jeg var i Frankrike sammen med familien, vi hadde bytte hus (var populært da) med en fransk familie. Og på en av rommene hadde de en PC, tror den hadde Windows 95. På den hadde de en type "film-spill" der du kunne lage en film ved å velge en scene, noen objekter og karakterer som skulle være med. Og deretter kunne du bestemme hvor de skulle gå, om de skulle være animert eller si noe, osv. Spillet var i 3D og jeg tror det var rundt den tiden 3D spill kom, men ikke sikker. Hele greia var på Fransk (of course..), men det ville ha vært moro å få vite hva pokker spille het. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dette er EVIG lenge siden, ganske sannsynlig på 90-tallet. Jeg var i Frankrike sammen med familien, vi hadde bytte hus (var populært da) med en fransk familie. Og på en av rommene hadde de en PC, tror den hadde Windows 95. På den hadde de en type "film-spill" der du kunne lage en film ved å velge en scene, noen objekter og karakterer som skulle være med. Og deretter kunne du bestemme hvor de skulle gå, om de skulle være animert eller si noe, osv. Spillet var i 3D og jeg tror det var rundt den tiden 3D spill kom, men ikke sikker. Hele greia var på Fransk (of course..), men det ville ha vært moro å få vite hva pokker spille het. Var det muligens Microsoft 3D Movie Maker? Et spill jeg kom til å tenke på i dag. Husker jeg spilte det for et parr år siden. Ganske artig. Det var et jakt spill, man kunne velge pil og bue,armbrøst osv. Man kunne også spraye noe greier på seg ( eller ut i luften ) For å lokke dyr til seg. Gjør ikke noe om det er akkurat det spillet, så lenge det er lignende. Tja, jaktspill fins det forsåvidt flust av, blant annet har du Deer Hunter-serien. Men hvis jeg skal anbefale et jaktspill litt utenom det vanlige, sjekk ut Carnivores. Dinosaurjakt, egentlig ganske avslappende, men har også sine stunder hvor du svetter temmelig bra der du sitter Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Husker hva det het nå, Hunting unlimited het det Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hva heter disse spillene? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hva heter disse spillene? Det første er muligens Duke Nukem 3d? Det andre er Command & Conquer: Red Alert. Det tredje tror jeg er "The Club" (brannmann-karen ser ut som "Nemo"). Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Herregud da "Nikkopikko"....de bildene er til konkuransen på gamer.no. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Var det muligens Microsoft 3D Movie Maker? Ah, hjertelig takk! Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Leter etter navnet på et gammelt spill. Det hele gikk ut på at man hadde et trading-selskap, og man sendte en båt til forskjellige havner rundt om i verden. Husker også at når båten kjørte mellom havnene styrte man den ikke, men når man skulle legge til i havna måtte man parkere den. Håper noen vet navnet på dette spillet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 sv1: http://www.portsofcall.de/ Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Takker, ttt. Akkurat det jeg leta etter Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lurer på hvilket spill ditte er: Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lurer på hvilket spill ditte er: Minner veldig mye om et bilde fra ITavisens spillkonkurranse, det! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lurer på hvilket spill ditte er: Må du slutte da din tulling!! Er du helt fjern Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bilder fra denne konkurransen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå