Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Ok, leiter etter dette:

 

Spillet er i "middelalderen" og er temmelig grafisk krevende så jeg tror den er nokså ny.

 

I starten må du lage til et "smith" og du skulle 2xklikke på byggningen og velge en som jobber der, og verktøy osv. Styre han til å gå opp til "taveren" for å selge sine gods osv.

Så litt seinere begynner et byggning å brenne....

 

Dette er fra tutorialen (han kunn spilt demo)

 

Var et temmelig strategisk spill. Tror du er kongen eller noe og du skal bygge opp ditt kongerike fra grunnen av.

 

Det er ikke Stronghold 1 eller 2.

 

The Guild / The Guild 2 ?

 

Satt og spilte The Guild i romjula... flott tidsfordriv. 2'ern har jeg ikke testet, for det kom ut etter at jeg gikk over til å kjøpe konsollspill isteden for PCspill ;)

 

Hm nei. Men det såg kult ut!

 

Er ikke sånn "First Person" 3d. Du ser ned på verden. Og det er i middelalderen med konger og riddere og sånn. Jeg føler det har ordet "Castle" i titelen, men mulig det er feil. Har googlet i et par dager, men finner den ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker egentlig svært lite om dette spillet. Svært lite.

 

Jeg mener og huske at det var ett strategi spill hvor man styrte flere units. Kan ha hvert roboter. På spill coveret tror jeg at det var bilde av en robot med en sigar i kjeften. Spillet er også gammelt. Fra Nittitallet.

 

Kan det være "Z" aka "Zed" ? Linux.Debian.ZED.0.1.jpg

 

Z @ Wikipedia.com

 

 

Yes :D det var det. Takk til begge to. Det spillet der er dritkult :p

Lenke til kommentar

Hva heter dette playstation 1-spillet:

 

Det er et bilspill hvor man kan spille solo eller med en annen person. I dette bilspillet så kjører man rundt på et brett og kan plukke opp diverse objekter/våpen for å drepe motstanderne. Jeg mener å huske at man kan velge mange forksjellige biler og det er mange forskjellige brett. En spesiell ting jeg husker er en bil hvor man kan få 4-5 raketter på taket, disse kan man skyte ut mot fiender.

 

Dette er ingen bra forklaring, men dette er omtrent alt jeg husker fra spillet.

 

Håper noen vet hvilket spill dette er.

Lenke til kommentar

Er et spill hvor man er på en bondegår og kan være kyr eller høns eller sauer osv me noen rare vridninger.

 

Det er sånn at man skal fyke rundt og kaste bæsj på hværandre og masse sånt :p

Også er det sånn vill banjo-spilling som musikk.

 

På et oppdrag er det ei sånn stor gås elns som skal drite på utedoen, så er det ikke dasspapir, så man må kaste små kattepuser inn til henne for at hun skal tørke seg med noe :sick:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...