Gjest Slettet+9018234 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg tipper en femøre på Albion Lenke Enjoy Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg leter etter et spill jeg hadde en demo av på PS1. Det var slik at du så ovenifra, og det var så og si som bomberman aktig terrain bare MYE større, men bare med masse datamaskiner, dingser, vegger etc. Du styrer en mann som har gunner/maskingevær og du skal komme deg til forkjellige plasser. Det har ganske fiffig musikk og Kan noen si meg hva dette spillet heter? JEG BER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ta en titt her Kanskje noen av dem virker kjent? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ut ifra det jeg så, var det ingen av de, det er ikke arcade tror jeg, er slik New Game og Load Game eller noe, og de banene er slike ovenifra scroll baner, du kan plukke opp våpen etc. og en ting til jeg lurer på i samme slengen, det er noe ala packman, bare at det er ne lastebil eller noe som kjører rundt i laberynt i 3D og slike "trekanter" er spøkelser... Please hjelp meg! Jeg skal se litt selv og! EDIT: Den som finner en av disse 2 for meg skal få en skikkelig klem ! De 2 spillene er fra en demo det var PES(pro evelutionsoccer) og litt mye på, og en SVÆR liste med spill! Den demoen skulle jeg hatt enda EDIT2: En ting til, et spill der du var en fyr som gikk på slike terninger, med røde og blåe felt Ganske morro et! Endret 11. oktober 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Leter etter et kjempe fiffig spill til, det er et adventure spill trur jeg. Jeg spoiler kanskje starten, men det gjør jeg for å finne ut hvilket spill det er. jeg spilte demoen! Det er sikkert et japansk adventure/rpg spill, du starter på en båt, som en gutt. Du snakker først til en jente, og du går iland. Du går bortover en sti med et skilt, slike "lære" skilt, som tutorials, og du skal ha noen tungt på en blokk så den dyttes ned i bakken, og en slik "plattform" går opp og ned, men du kan ikke stå på den og gå på plattformen, så du må dytte en stor stein ned på den, ved og klatre opp et "lite" fjell. Det er gress bane, og når du kom opp, er det en portal. Dette er et spill jeg VIRKELIG vil finne igjen EDIT: Det er 3D, ikke sidescroller. 2. Et RPG spill tror jeg, jeg spilte demoen. Du starter som en jente (ligner på Michelle på Tekken spillene) og du kan gå inn i forkjellige portaler som er baner. På demoen var det bare en portal som var åpen for meg, og jeg gikk inn. Jeg kommer inn i en skog, og auto snakker til en slik fyr som bare står der og advarer deg eller noe. Jeg dreper noen monstere, det er turn based, og etter noen kills og snakking med en gubbe, går man til en save plass, så kommer man til et "horn" som henter i et tre, der får man et sverd eller noe, men man snakker med en fyr, og demoen var over. Dette var også morro, jeg håper på og finne noen av de 4-5 spillene jeg har skrivd opp! Takker for svar igjen. EDIT: Tror det var turn based, du kunne gå fritt og slik, men slåssingen var turn based Endret 11. oktober 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
k_forb Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hei. Spilte en demo på PC for endel år siden (2001-2002??). Det likner VELDIG på "Trophy hunter 2003", men istedet for slike dyr vi kjenner, så var det typisk "dinosauruser", det som var så spennende der, var at det var endel farlige dyr, slik at man til enhver tid være litt obs... Det fantes også T-rex der. Noen som vet hva dette spillet heter? -K *edit, Case solved: Carnivores heter spillet! -K Endret 22. oktober 2007 av k_forb Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg leter etter et passelig gammelt spill. Det hadde single og multiplayer og det var sett fra oven som på gta1 og 2. Det handlet om å komme til mål ved å skyte på noen brytere og man styrte noe som lignet romskip. Et av de du kunne kjøre i demoen er smalt rødt og har average egenskaper. Spillet kjørte enten på win95 eller 98. Husker ikke. Bakgrunnen var litt fabrikkaktig, ganske rød/brun. Husker ikke mange detaljer siden det er så eldgammelt Hva heter spillet? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Leter etter et kjempe fiffig spill til, det er et adventure spill trur jeg. Jeg spoiler kanskje starten, men det gjør jeg for å finne ut hvilket spill det er. jeg spilte demoen! Det er sikkert et japansk adventure/rpg spill, du starter på en båt, som en gutt. Kan det være Little Big Adventure 2? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 det var løst, det var et Net Yarozee spill som het noe på T husker det ikke i farta Fant det igjen drit morro og spille det Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg tipper en femøre på Albion Lenke Enjoy Helt korrekt! det var nok riktige spillet ja Det er jo eeeeldgammelt, men jeg husker jeg virkelig likte det bår jeg først spille det tilbake da det ble gitt ut demo av det.... kanskje det er på tide å la nostaligien ta overhånd =P -Stigma Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg tipper en femøre på Albion Lenke Enjoy Helt korrekt! det var nok riktige spillet ja Det er jo eeeeldgammelt, men jeg husker jeg virkelig likte det bår jeg først spille det tilbake da det ble gitt ut demo av det.... kanskje det er på tide å la nostaligien ta overhånd =P -Stigma 'Albion' er et UTROLIG flott spill. Antar at du driver å spiller igjennom det nå. Anbefaler at du leser en walkthrough for å vite hvilke level du bør grinde deg til før du forlater de forskjellige områdene. Det merkes ikke så lett tidlig i spillet, men senere er det klin umulig å komme videre hvis du ikke har grindet deg opp til en viss level. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er på jakt etter et bilspil var ganske kult nå det kom ut tror det var 3-4 år siden elle no. Tror det var Midway som laga det kjørte sånne boble lignende biler i en byer. Noen som husker? Kan ikke komme på tittelen Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bobe lignende biler i en byer? Beetle Adventure Racing ? Beetle Crazy Cup ? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Midtown Madnes elle noe sånt var det kom på det nå. Er ikke helt sikker på om det va det men tror det Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei Leter etter et spill. Mus som formeres seg, så skal man legge ut bomber som gjør at de dør. Skal prøve å utrydde de. Mange forskjellige ting man kan legge ut. Fra 90-tallet, tror jeg. Jeg husker spillet, men ikke navnet Slenger meg på denne Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Trur det bare heiter Rats. Har ein demo av det ein eller annan plass. Skal sjå om eg finn det neste gong eg er heime. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bare for the nostalgia of it; Ikke glem gode gamle Ignition for alle bilfans der ute: Lenke Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ut ifra det jeg så, var det ingen av de, det er ikke arcade tror jeg, er slik New Game og Load Game eller noe, og de banene er slike ovenifra scroll baner, du kan plukke opp våpen etc. og en ting til jeg lurer på i samme slengen, det er noe ala packman, bare at det er ne lastebil eller noe som kjører rundt i laberynt i 3D og slike "trekanter" er spøkelser... Please hjelp meg! Jeg skal se litt selv og!EDIT: Den som finner en av disse 2 for meg skal få en skikkelig klem ! De 2 spillene er fra en demo det var PES(pro evelutionsoccer) og litt mye på, og en SVÆR liste med spill! Den demoen skulle jeg hatt enda EDIT2: En ting til, et spill der du var en fyr som gikk på slike terninger, med røde og blåe felt Ganske morro et! Det siste der er vel Kurushi Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Oki da har jeg et spill som jeg for alt jeg er verdt, ikke kommer på navnet på. Playstation 1, utgitt ca -96 2. verdenskrig strategispill med fokus på panser. Kampanjemodusen strakk seg fra Europa til Afrika og videre inn i Russland. Planleggingen foregikk på et stort kart med en overikt over enhetene/stackene sine plasseringer, man kunne velge bort alt av animasjoner og bare se om man vant eller ikke. Enkeltenheter fikk erfaring som de tok med seg videre, og jeg tror dette var angitt i tallverdier. <forflytning tror jeg også var begrenset av bevegelsespoeng eller hastighet per runde. Slik at scout-kjøretøy kom langt raskere frem enn infanter osv. Man hadde tilgang på alt mulig av artilleri, panser, antipanser, fly, fallskjermjegere, infanteri osv. Dersom man oppnådde alle mål i de forskjellige kampanjeoppdragene fikk man "prestisje" tror jeg.....noe sånt i alle fall, et poengsystem som gav deg tilgang til nye enheter, og man fikk mer av disse dersom man gjorde det bra, og i tillegg mistet få av sine egne enhetere. Samtidig så var det en grense på hvor mye man kunne ha med seg inn i hvert oppdrag. Mener at spillet var rimelig historisk korrekt i forhold til at nye enheter ble tilgjengelig underveis, og at disse kom. Tror spillet het noe med panser, men det er så mange spill som har gjort det, at jeg tror jeg muligens blander sammen med noe annet. En av kampanjene-oppdragene som alliert var blant annet "battle for El Almein" tror jeg. Irriterende å ikke komme på det...for jeg har liksom "hatt det på tunga" flere ganger bare i løpet av denne posten. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Panzer Front eller Panzer General? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå