Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dette plattformspillet er du en fyr med tjukk jakke og rosa caps.

 

I ny og ne kommer det roboter du må skyte med "laser" pistolen (der den rosa laseren heller kommer ut som vanlig lys fra en lommelykt)

 

Etter å ha skutt roboten, kommer det et regnestykke frem på skjermen på magen til roboten, som du må svare rett på for at den skal dø.

 

husker ikke så mye mer, bare at jeg husker jeg syntes det var meget bra grafikk på vår gode gamle 8088.

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg å finne et spill?

 

Det er et flash spill. Det ligner veldig på Robot Goal, det er faktisk akkurat samme konsept. Det er nesten helt likt, bare at det spillet jeg leter etter er litt mer avansert. Litt bedre, rett og slett. Du kan gjøre mye mer, du kan velge om den skal gå 1 eller 4 felter. Du kan snu deg 180 grader rundt. Tror bakgrunnen er grå, og du skal samle opp grønne eller var det gule baller. Etter det mener jeg du skal komme deg til mål. Det er ikke som robot goal at du skyter ballen i målet, her må du treffe målet. Du får også bunos-baner etterhvert, der du skal samle opp så mange objekter som mulig.

 

Mitt største problem er at jeg ikke husker hva spillet heter, hvordan side jeg spillte det på, hvordan side jeg fant spillet på eller når jeg spillte det.

 

Håper noen kan hjelpe meg og håper noen vet hvilket spill jeg snakker om :)

Lenke til kommentar

Trenger hjelp jeg også...som alle andre i tråden her...

Det var et gammelt spill til Pc ..der man kjørte rundt i små biler..som var små iforhold til alt annet...har nesten helt glemt det..Men man kjørte ihvertfall rundt i små biler i et race. Og at man kunne kjøre ned på en båt og hvor som helst

Noen som vet?

Veldig dårlig forklaret, men jeg husker ikke mer..er så lenge siden :love:

Lenke til kommentar
Noen som vet hva dette spillet heter, der man kan springe rundt i en by og stjele biler, skyte folk, få politiet etter seg, gjøre oppdrag og fly helikoptere?

9299122[/snapback]

The Getaway?

9307710[/snapback]

 

Nei, du er i en by. The getaway har vel ikke noe byer?

9308924[/snapback]

 

 

Ikke Driver vell?

Lenke til kommentar
Trenger hjelp jeg også...som alle andre i tråden her...

Det var et gammelt spill til Pc ..der man kjørte rundt i små biler..som var små iforhold til alt annet...har nesten helt glemt det..Men man kjørte ihvertfall rundt i små biler i et race. Og at man kunne kjøre ned på en båt og hvor som helst

Noen som vet?

Veldig dårlig forklaret, men jeg husker ikke mer..er så lenge siden :love:

9370202[/snapback]

MicroMachines?

ReVolt, kanskje.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva dette spillet heter, der man kan springe rundt i en by og stjele biler, skyte folk, få politiet etter seg, gjøre oppdrag og fly helikoptere?

9299122[/snapback]

The Getaway?

9307710[/snapback]

 

Nei, du er i en by. The getaway har vel ikke noe byer?

9308924[/snapback]

 

The getaway foregår i London, er ikke det en by?

Lenke til kommentar
Trenger hjelp jeg også...som alle andre i tråden her...

Det var et gammelt spill til Pc ..der man kjørte rundt i små biler..som var små iforhold til alt annet...har nesten helt glemt det..Men man kjørte ihvertfall rundt i små biler i et race. Og at man kunne kjøre ned på en båt og hvor som helst

Noen som vet?

Veldig dårlig forklaret, men jeg husker ikke mer..er så lenge siden :love:

9370202[/snapback]

MicroMachines?

ReVolt, kanskje.

9370283[/snapback]

 

 

Det var ingen av delene...Spillet var litt mer fritt tror jeg..du kunne kjøre rundt og ta checkpoints tror jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Trenger hjelp jeg også...som alle andre i tråden her...

Det var et gammelt spill til Pc ..der man kjørte rundt i små biler..som var små iforhold til alt annet...har nesten helt glemt det..Men man kjørte ihvertfall rundt i små biler i et race. Og at man kunne kjøre ned på en båt og hvor som helst

Noen som vet?

Veldig dårlig forklaret, men jeg husker ikke mer..er så lenge siden :love:

9370202[/snapback]

MicroMachines?

ReVolt, kanskje.

9370283[/snapback]

 

 

Det var ingen av delene...Spillet var litt mer fritt tror jeg..du kunne kjøre rundt og ta checkpoints tror jeg

9376669[/snapback]

Midttown Madness? Der var det ikke små biler...Eller rc Cars?

Lenke til kommentar

Leter etter et PC spill.

Spilte det i den samme tidsperioden som Caesar III, altså i 98, kan sikkert ha spilt det i 97 og.

Det eneste jeg husker er du valgte deg et dyr (kosedyr?) og så for du gjennom noen rør og så ble det kosedyret mutert, halvt robot eller noe sånt.

Man ser det fra siden og det foregår i et kloakk lignende miljø, de rørene de falt gjennom var sikkert kloakkrør det og.

Grafikken var etter det jeg husker litt tegneserie-aktig, og man kunne spille 2 stk. mothverandre på samme tastatur.

 

Håper noen vet/skjønner hvilket spill jeg snakker om

Lenke til kommentar
Noen som vet hva dette spillet heter, der man kan springe rundt i en by og stjele biler, skyte folk, få politiet etter seg, gjøre oppdrag og fly helikoptere?

9299122[/snapback]

Jeg mistenker faktisk GTA 1 eller GTA 2 (Grand Theft Auto) av GTA-spillene har jeg kun spilt GTA 2. Så om det er et GTA spill, mistenker jeg 2ern. Nå sa du ingenting om at det var gammelt og kan være mange alternativer. Men GTA 2 var det første som ploppet inn i hodet mitt når jeg leste det.

 

 

Jeg er på utkikk etter et spill hvor en bygget et nabolag, det var ikke store nabolag. Her skulle du få innbyggerne til å trives i sine hjem som du bygget og fikset for dem. Menneskene i spillet var i en spesiell "stil" og hadde en dum fremtoning. De hadde som regel og noen irriterende skrikerunger :wee:

 

Om de ikke likte seg ble huset forlatt og du måtte finne nye eiere. Spillet må ha vært ute i butikkene mellom 1993-2000 tipper jeg.

 

Kort og godt beskrives som er boliglagbyggerspill. Den gang hadde spillet "Best buy" merket på seg.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva dette spillet heter, der man kan springe rundt i en by og stjele biler, skyte folk, få politiet etter seg, gjøre oppdrag og fly helikoptere?

9299122[/snapback]

Jeg mistenker faktisk GTA 1 eller GTA 2 (Grand Theft Auto) av GTA-spillene har jeg kun spilt GTA 2. Så om det er et GTA spill, mistenker jeg 2ern. Nå sa du ingenting om at det var gammelt og kan være mange alternativer. Men GTA 2 var det første som ploppet inn i hodet mitt når jeg leste det.

9379441[/snapback]

GTA (1) hadde ikke mulighet for å fly helikopter så vidt jeg husker. Bare vanlige veikjøretøy + tanks.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva dette spillet heter, der man kan springe rundt i en by og stjele biler, skyte folk, få politiet etter seg, gjøre oppdrag og fly helikoptere?

9299122[/snapback]

Jeg mistenker faktisk GTA 1 eller GTA 2 (Grand Theft Auto) av GTA-spillene har jeg kun spilt GTA 2. Så om det er et GTA spill, mistenker jeg 2ern. Nå sa du ingenting om at det var gammelt og kan være mange alternativer. Men GTA 2 var det første som ploppet inn i hodet mitt når jeg leste det.

 

 

Jeg er på utkikk etter et spill hvor en bygget et nabolag, det var ikke store nabolag. Her skulle du få innbyggerne til å trives i sine hjem som du bygget og fikset for dem. Menneskene i spillet var i en spesiell "stil" og hadde en dum fremtoning. De hadde som regel og noen irriterende skrikerunger :wee:

 

Om de ikke likte seg ble huset forlatt og du måtte finne nye eiere. Spillet må ha vært ute i butikkene mellom 1993-2000 tipper jeg.

 

Kort og godt beskrives som er boliglagbyggerspill. Den gang hadde spillet "Best buy" merket på seg.

9379441[/snapback]

 

Dette høres virkelig ut som Constructor. (boliglagbyggerspillet)

Endret av blackops
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hadde ett spill for lenge lenge siden på windows 95 pcn min, det var et slags spill der du var inne i et hus, så kom det en varulv igjennom vinduet osv, han kom rett mot deg å du måtte løpe ned i kjelleren, noen som vet hva jeg snakker om ?

Lenke til kommentar
Hadde ett spill for lenge lenge siden på windows 95 pcn min, det var et slags spill der du var inne i et hus, så kom det en varulv igjennom vinduet osv, han kom rett mot deg å du måtte løpe ned i kjelleren, noen som vet hva jeg snakker om ?

9386002[/snapback]

 

Jeg bommer nok stygt, det passer ikke helt, men jeg tenkte med en gang på Alone in the dark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...