AfterGlow Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Bethesda har omsider gjort slutt på ryktene.Nå er det bekreftet: Skyrim kommer til Nintendo Switch Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jippi, enda en grunn for Bethesda til å downgrade spillene sine. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Tipper 1600x900 oppløsning, 30fps, ingen anti-aliasing, medium på både shadow quality og shadow distance og samme støtte for mods som på ps4, dvs, ingen mods med custom assets. Er uansett meget artig at det kommer ut til switch. Håper å se flere ports av gode titler komme i framtiden til en god pris. F.eks ønsker jeg å se Resident Evil 4 og 5, Trials Fusion og Metal Gear Solid V blandt annet på Switch. Dette ettersom jeg er mest interessert i Switch som en håndholdt maskin primært og som en konsoll for å spille på hjemme veldig sekundært. Lenke til kommentar
MrCuddlesworth Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jippi, enda en grunn for Bethesda til å downgrade spillene sine. La oss håpe de heller kjenner presset fra PS4 Pro og Scorpio og upgrader spillene sine *fingers crossed* Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket. 1 Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket. Ble det ikke avklart at Nintendo Switch ikke kommer til å ha noen ekstra hestekrefter i docket stilling? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Oppløsningen vil øke når du setter den i dockmodus. Men om fps etc får en boost er jeg faktisk usikker på. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket. Ble det ikke avklart at Nintendo Switch ikke kommer til å ha noen ekstra hestekrefter i docket stilling? Den går heller i "sparemodus" når den er undocked. Full kraft i docked. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Jippi, enda en grunn for Bethesda til å downgrade spillene sine. Så positiv du er. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Jippi, enda en grunn for Bethesda til å downgrade spillene sine. Hvilke andre grunner har dem? iOS/android-versjon, mener du? Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket. Ble det ikke avklart at Nintendo Switch ikke kommer til å ha noen ekstra hestekrefter i docket stilling? Etter det jeg forstår er det en vifte i docking starsjonen som gir kjøling og lar dem kjøre raskere. Og ja skyrim er et 360 spill og burte være greit å porte. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Mulig jeg går glipp av noe her, men er det virkelig noen som ennå ikke har spilt Skyrim til døde på et annet format for lengst? Som kun har hatt hver Nintendo-konsoll opp gjennom, og som gleder seg som barn(!) til å kunne spille et grafisk nedgradert, 5 år gammelt spill??? Hva er det jeg ikke forstår? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Jippi, enda en grunn for Bethesda til å downgrade spillene sine. La oss håpe de heller kjenner presset fra PS4 Pro og Scorpio og upgrader spillene sine *fingers crossed* Altså dette var i hovedsak geniale RPG spill til PC, så la oss heller HÅPE de kjenner presset fra sine origninal fans på PC fra The Elder Scrolls: Dagger fall\Morrowind å tenker på PC. *fingers crossed* Før de fikk konsoll herpes å ble både kraftig forenklet å nedskallert til å fungere på konsoller. Noe RPG spill i utgangspunktet passer veldig dårlig til da de bare har en håndkontroll. Både Oblivion & Skyrim er latterlig forenklet Action(rpg) spill Endret 16. januar 2017 av simalarion Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Mulig jeg går glipp av noe her, men er det virkelig noen som ennå ikke har spilt Skyrim til døde på et annet format for lengst? Som kun har hatt hver Nintendo-konsoll opp gjennom, og som gleder seg som barn(!) til å kunne spille et grafisk nedgradert, 5 år gammelt spill??? Hva er det jeg ikke forstår?De poengene til tross, er det nok ikke mer jobb å porte dette spillet enn at det er verdt bryet. Det har jo utløst en viss oppstandelse. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Mulig at det er enkelt å porte, men uten å følge altfor mye med, har jeg fått et inntrykk av at Skyrim er et relativt stort "selling-point" for konsollen. Og da blir jo det hele litt tragikomisk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Skyrim er jo et av tidenes beste open world rpg. At en nå kan spille det på en håndholdt konsoll synes ihvertfall jeg er imponerende. Gjenstår å se hvor mye dem må nedjustere for å få en bra spill opplevelse selvfølgelig. Har kjøpt Skyrim til PS3,PS4,PC og nå mest trolig til Switch Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Kan ikke vente på å få pine meg gjennom åpningssekvensen på enda et format. 3 Lenke til kommentar
MrCuddlesworth Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Jippi, enda en grunn for Bethesda til å downgrade spillene sine.La oss håpe de heller kjenner presset fra PS4 Pro og Scorpio og upgrader spillene sine *fingers crossed* Altså dette var i hovedsak geniale RPG spill til PC, så la oss heller HÅPE de kjenner presset fra sine origninal fans på PC fra The Elder Scrolls: Dagger fall\Morrowind å tenker på PC. *fingers crossed* Før de fikk konsoll herpes å ble både kraftig forenklet å nedskallert til å fungere på konsoller. Noe RPG spill i utgangspunktet passer veldig dårlig til da de bare har en håndkontroll. Både Oblivion & Skyrim er latterlig forenklet Action(rpg) spill Spiller selv på PC, men er nok i mindretall der. Skal Bethesda selge nok spill til å tjene på å gjøre så store prosjekter som TES, er de nok ganske avhengige av konsoller, hvertfall sånn det er idag, og hvordan det har vært det siste tiåret med piratkopiering på PC. 1 Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket.Ble det ikke avklart at Nintendo Switch ikke kommer til å ha noen ekstra hestekrefter i docket stilling? Den går heller i "sparemodus" når den er undocked. Full kraft i docked. Jo, ja. Det er jeg klar over. Men jeg hadde håpet at dockingstasjonen ville være mer enn en strømkilde; det hadde vært flott med litt kraftigere innmat. Men kraft har ikke vært første prioritet hos Nintendo på noen år, så det kom for så vidt ikke som noe sjokk. Konsollen vil nok levere uansett. Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket. Ble det ikke avklart at Nintendo Switch ikke kommer til å ha noen ekstra hestekrefter i docket stilling? Etter det jeg forstår er det en vifte i docking starsjonen som gir kjøling og lar dem kjøre raskere. Dette var jeg ikke klar over. Det ble kanskje nevnt i konferansen, jeg har ikke rukket å se den enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå