VRK18 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Vil gjerne ha tips til innvendig solskjerming som bevarer utsynet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 er det ikke bedre med en film som du legger på utsiden av vinduene? Da oppnår du samme effekt samt at du sperrer for mye av varmen som eller kommer inn i bostedet. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) er det ikke bedre med en film som du legger på utsiden av vinduene? Da oppnår du samme effekt samt at du sperrer for mye av varmen som eller kommer inn i bostedet. Tror jeg vil ha noe som ikke er permanent. Som man skyves/trekkes/rulles til siden. Er tross alt ikke hver dag det er sol her i landet. Endret 15. januar 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 http://www.solskjerming.no/13-generelt/solkjermingsprodukter/40-solfilmrullegardiner.html 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Jeg ser for meg noe som dette. Hvor tror dere man kan finne slike? Og tror dere hvite rullegardiner fungerer like godt som disse i svart?? Fordeler og ulemper? Endret 16. januar 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå