macdady Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) lurte på hvordan eg skal gå frem vist eg skal ha 3 til 4 monitors på systemet mitt, dette blir primært brukt til musik og grafik laging og det hadde våre yperlig og kyunne utvidet med 2-3 skjermer på samme pc. hva trenger eg kan eg bruke det skjermkortet eg har "gforce3" og bare kjøpe et nytt, eller må eg kjøpe 2 nye med doble utganger som er kompatible for mange skjermer, har bare en pci slot ledig i tileg til agp. er det noen smarte hoder der ute som kan hjelpe meg glennwiz mine bilder Endret 1. desember 2003 av glennwiz Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 tror 3 skjermer er maks på det "normale" skjermkort markede og da er det vel Matrix Opherlia som er det rette kortet...de fleste andre "vanlige" skjermkort støtter opptil 2 skjermer. Lenke til kommentar
macdady Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 ja men har sett kontor løsninger på opptil 4 skjermer, ser for meg at det bør gå og bygge ut en pc med to skjermkort og kansje kjøre no software som brobygger? men dette er en problem stiling eg aldri har vedt borti tildligere og lurer på hva hardware di bruker... Lenke til kommentar
macdady Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 a fant en bra løsning her http://www.colorgraphic.net/ Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ja men har sett kontor løsninger på opptil 4 skjermer, ser for meg at det bør gå og bygge ut en pc med to skjermkort og kansje kjøre no software som brobygger? men dette er en problem stiling eg aldri har vedt borti tildligere og lurer på hva hardware di bruker... Det går an å bruke 4 skjermer på f.eks dette kortet, men det er ikke noe bra å bruke på noe 3D grafikk eller spill. Det er ikke agp kort, men pci kort. Noen av matrix kortetene tar tre skjermer men er ganske dårlige til spill og 3Dgrafikk. Du kan skaffe deg et Matrox Parhelia kort som tar tre skjermer. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Guide for kjøp av grafikkort, PCI, flerskjerm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Som en liten digresjon så tror jeg det vil funke med denne løsningen også: Ha to PC'er, hver med 2 skjermutganger, og dele remote desktop via programvare over LAN. Vet ikke om det er så aktuellt men jeg tror det vil funke. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis man har et AGP med to utganger, kan man skaffe seg f.eks 2 stk PCI kort med to utganger på hver og dermed ha 6 skjermer om man skulle ønske det. Windows blir ikke en begrensning før man har masse skjermer. Husker ikke i farta men lurer på om det er 16 eller 32stk. Lenke til kommentar
macdady Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 takker for reply så det bør gå bra med et agp og et pci kort da Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja det vil fungere. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 yupp tror ett pci og ett agp kort vil bli best Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 http://www.matrox.com/mga/products/qid/home.cfm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå