Gå til innhold

3 monitores

macdady

Anbefalte innlegg

lurte på hvordan eg skal gå frem vist eg skal ha 3 til 4 monitors på systemet mitt, dette blir primært brukt til musik og grafik laging og det hadde våre yperlig og kyunne utvidet med 2-3 skjermer på samme pc. hva trenger eg kan eg bruke det skjermkortet eg har "gforce3" og bare kjøpe et nytt, eller må eg kjøpe 2 nye med doble utganger som er kompatible for mange skjermer, har bare en pci slot ledig i tileg til agp. er det noen smarte hoder der ute som kan hjelpe meg

glennwiz

mine bilder

Endret av glennwiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja men har sett kontor løsninger på opptil 4 skjermer, ser for meg at det bør gå og bygge ut en pc med to skjermkort og kansje kjøre no software som brobygger? men dette er en problem stiling eg aldri har vedt borti tildligere og lurer på hva hardware di bruker...

Lenke til kommentar
ja men har sett kontor løsninger på opptil 4 skjermer, ser for meg at det bør gå og bygge ut en pc med to skjermkort og kansje kjøre no software som brobygger? men dette er en problem stiling eg aldri har vedt borti tildligere og lurer på hva hardware di bruker...

Det går an å bruke 4 skjermer på f.eks dette kortet, men det er ikke noe bra å bruke på noe 3D grafikk eller spill. Det er ikke agp kort, men pci kort.

Noen av matrix kortetene tar tre skjermer men er ganske dårlige til spill og 3Dgrafikk. Du kan skaffe deg et Matrox Parhelia kort som tar tre skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...