Åkken Bom Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Send inn kameraet til Canon. Du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har solgt en del slike, men har ikke fått EN dårlig tilbakemelding eller retur av kamera. Kan jo være at det er noe feil med ditt kamera. Snekker'n : A80 er mer forskjellig fra A70 enn man skulle tro, så en sammenligning av disse to blir ikke helt riktig. Lenke til kommentar
tomy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har levert inn mitt A70 til Fotojørgen A/S i Bergen. Dette skal i henhold til mail fra Canon Norge sendes dem. Butikken ville sende kameraet til ett lokalt verksted men jeg insisterte på at det skulle sendes Canon i Oslo slik Canon har krevd. Vi får se hva butikken gjør, kunden har ikke alltid rett lenger. Vi får vente på svar, skal informere forumet med detaljer når jeg hører noe fra dem. Noen som vet hva tidsfrister for reperasjoner / forbrukerloven sier ang tiden kameraet kan være på verksted ??? Kjøpsdato er 060603. Takker for alle svar. Tomy Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har levert inn mitt A70 til Fotojørgen A/S i Bergen. Dette skal i henhold til mail fra Canon Norge sendes dem. Butikken ville sende kameraet til ett lokalt verksted men jeg insisterte på at det skulle sendes Canon i Oslo slik Canon har krevd. Vi får se hva butikken gjør, kunden har ikke alltid rett lenger. Vi får vente på svar, skal informere forumet med detaljer når jeg hører noe fra dem. Noen som vet hva tidsfrister for reperasjoner / forbrukerloven sier ang tiden kameraet kan være på verksted ??? Kjøpsdato er 060603. Takker for alle svar. Tomy Tar reparasjonen lengre tid enn en angitt tid i kjøpsloven (husker ikke helt hvor lenge), så har du rett på byttekamera i den tiden (gjelder kun garantisaker). Dette må du imidlertid selv be om, og ettersom butikken kanskje må innhente byttekamera fra verkstedet/Canon, bør du be om det i god tid før du MÅ ha det. Men det kan fort ta noen uker før du får kameraet tilbake. Verksteder er som oftest trege, men garantisaker skal prioriteres. Lenke til kommentar
tomy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei dere. Mens mitt Canon A70 er på verksted i Bergen lånte (30 dager) jeg ett Fuji finepix 405 på Elkjøp. Dette leverer bilder som jeg bare kunne drømme om med mitt Canon A70. Selvfølgelig er det ikke mange manuelle innstillinger men bedre bilder klarer ikke A70`n min. Plastikk faktoren er høy og kameraet er klumpete men hva gjør vel det når bildene blir gode selv med folk i bevegelse. Anbefales. Løp og prøv .................. Nå har A70`n vært på verksted i 7 dager, venter i spenning. Tomy Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nå har A70`n vært på verksted i 7 dager, venter i spenning. Må nok vente ett par-tre uker til kjenner jeg Canons verksteder rett :-) Lenke til kommentar
tomy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei dere. Fikk idag tlf fra butikken Fotojørgen i Bergen. De kunne fortelle at det lå ett nytt Canon A70 og ventet på meg i butikken. Verkstedet til Canon hadde funnet en feil på objektivet som ikke lot seg reparere. Nå skal jeg til å teste det nye som ble levert i kartong med alt innhold. God service eller hva. Til andre som har samme feil, ta kontakt med Canon Norge Tomy Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hørest betryggende ut da jeg har kjøpt meg et A80 som forøvrig funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå