SUPERJANNE Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hei! jeg bestilte en e700 i silver, fikk blå! så jeg sendte den i retur, så fikk jeg mail av pcutstyr.no , at det kunne ta opptil 14 dager før jeg fikk igjen pengene!!! på sia dems står det farge "silver", og det sto det i kassen og, så dette er da ikke noe å drøye! dems feil... de har bare blå! noen andre med erfaringer fra denne nettbutikken? neste stopp elkjøp! Lenke til kommentar
geokri Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 den blå er finest uansett da.... og jeg tror du sliter med å få tak i den sølvfarga på ei stund Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Liker den blå jeg også :-) Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 useriøse svar til nå men mine erfaringer med denne butikken er at de leverte til ''tidsfristen'' når jeg kjøpte mitt logitech cordless keyboard... men jeg vet ikke om mobiletelefoner... men jeg kjøper ihvertfall på lefdal Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) det burde gå greit... men jeg tror ikke silver finnes i noen nettbutikker enda når det gjelder hvem som er penest så er det jp smak og behag da silver er penest inne og indigo er penest utenfra... en perfekt kombinasjon ville ha vært indigo blue utenfra og silver innentifra Endret 1. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 bekreftet i sølv på www.mpx.no til onsdag men jeg tar ikke tjansen på flere nettbutikker nå lenger.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 for å si det sånn: mpx er ikke de som er flinke med å holde datoen... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 for å si det sånn: mpx er ikke de som er flinke med å holde datoen... de er vel flinke til å holde datoen når det er bekreftede datoer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå