brsseb Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei Har en PC som beskrevet nedenfor, funket fint frem til i dag. Har ikke gjort noenting til eller fra, bare at den ikke ville starte når eg trykket på knappen i dag tidlig. Eneste eg har merket litt frem til dette er at keyboard/mus ikke har funkert enkelte ganger når man slår på PCen (musen reagerer ikke, tastaturet er alle tre lys konstant på og knappene virker ikke). D har eg løst med en kombinasjon av restarter og ut/innpluging av PS2ene (start uten strømkabel for å tømme 5volteren, etc). Vet ikke ka som var problemet der, ble bare vant til d Men, idag altså funkeri kke PCen i d hele tatt. Ingenting skjer ved start, ingen vifter eller noe går. Det er strøm siden keyboardlysene (alle tre) lyser konstant, og skjerm etc venter på signal fra PC. Noen som vet ka dette kan være? Ville jo anta at PSUen e gått til dunders, men lurer på om det er noe jeg kan prøve (har bygget PCer så lenge eg kan huske, men er ingen elektriker...Så ikke kom med noe !rød/grønn på blå kabel" greier etc ) Har åpnet PCen og sjekket for evt løse kabler, reseatet PSU-hovedkort strømkabelen, alt ser greit ut. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Går viften på strømforsyningen ? Hvis ikke så er det nok strømforsyningen som har tatt kvelden Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 ingenting i PCen virker. VIften på PSUen og CPUen reagerer ikke engang. Men det virker som om inputenhetene får strøm (keyboardlysene lyser, USBprinteren klager ikke, etc. Men det er vel den lille 5v greien som funker). Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror det nok er noe i PSU`en som har klikka.. hvis du har mulighet til det burde du teste med en ny PSU.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå