HuzZzla Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg veit at detta ikke er det riktige stedet å poste denna posten her på, men det er her det er flest folk, og det er her det er folk med knowledge. Ok. tingen er at jeg er soldier of fortune 2 frelst. Men når jeg prøver å spille over internett nå så kommer jeg inn på serverne, men etter 5 sec fryse hele bildet, og set kommer rare lyder fra høytalerne. og jeg må restarte pc'n.. detta skjer hver gang. har lagt inn alle patcher osv. uninstalert det og instalert det på nytt. Detta skjedde før å, men det var 1 gang hver 2 time eller no.. Har 2 hd. og har prøvd på alle sammen.. Håper noen kan hjelpe meg. Det hadde jeg satt pris på. Takk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sorry, men du bør ikke poste denne her.. Hvertfall ikke uten å si at du har overklokket og gi oss mer hardware specs.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Dobbelpost.. HATE OPERA! Endret 1. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg opplevde det samme med cs. Det ordnet jeg ved å sette AGP ned til 4X. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 har overklokket litt på cpu. xp2500+@2,3gz 756 mb ram ti 4600 128mb ram 2*120 gig Lenke til kommentar
sconk Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 insataler nye drivere.... d funka får mg Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Om du har de nyeste nVidia GeForce driverne, så legg inn noen eldre noen, de nyeste er ikke på talefot med PB... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå