restinbobo Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Hei Har eit par med Denon AH MM400 jeg vil ha ein headsett forsterket til. Tror jeg er på jakt etter en litt varmere rør forterker til headsette mitt da jeg synts disse er litt for ''kalde'' i lyd signaturen. Vil ha ein forsterker jeg kan bruke lenge med litt dyrere headsett som, Oppo PM 3 eller lignende. hørre mest på rock/metall og litt på annen type musikk. Har ca 3500 og bruke max, vet ikke om det er vits og bruke 3500 kr på ein headsett forsterker til AH MM400 mine, og kanskje snart Oppo PM3 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Har ca 3500 og bruke max, vet ikke om det er vits og bruke 3500 kr på ein headsett forsterker til AH MM400 mine, og kanskje snart Oppo PM3 Hva har du fra før? Mobil nettbrett? Kommer vel ann på hvor tungdrevet hodetelefonene er. Jeg har kun billige hodetelefoner fra biltema, men ganske sikker på f.eks Argon HP1 hadde fungert også med de under. Fiio E10K hodetelefon forsterker Optoma NuForce uDAC 3 Fiio Q1 Slike holder for for meg, er et pluss for bass forsterking, har du f.eks nexus 6 nettbrett blir det ganske god lyd. Nesten på nivå med ipad i vertfall min mening. Du kan jo vurdere: Oppo HA-2 eller Teac HA-P50 men da bør du ha behov for ektra strøm\levetid og trenger bland det kraftigste i lommeformat. Eneste er å prøve seg frem måtte jeg også gjøre. Men alt er bedre en standardutstyr. Synd det ikke finnes noe med usb C kabel, da nye mobiler\nettbrett har det. Kunne vært noe kraftigere. Endret 15. januar 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
restinbobo Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Har ca 3500 og bruke max, vet ikke om det er vits og bruke 3500 kr på ein headsett forsterker til AH MM400 mine, og kanskje snart Oppo PM3 Hva har du fra før? Mobil nettbrett? Kommer vel ann på hvor tungdrevet hodetelefonene er. Jeg har kun billige hodetelefoner: Fiio E10K hodetelefon forsterker Optoma NuForce uDAC 3 Fiio Q1 Slike holder for for meg, er et pluss for bass forsterking, har du f.eks nexus 6 nettbrett blir det ganske god lyd.Nesten på nivå med ipad i vertfall min mening. Du kan jo vurdere: Oppo HA-2 eller Teac HA-P50 men da bør du ha behov for ektra strøm\levetid og trenger bland det kraftigste i lommeformat. Eneste er å prøve seg frem måtte jeg også gjøre. Men alt er bedre en standardutstyr. Synd det ikke finnes noe med usb C kabel, da nye mobiler\nettbrett har det. Kunne vært noe kraftigere. Akuratt nå bruker jeg headsett utgangen fra nad 165bee'en min, er ein forforsterker, kommer bare til å sitte hjemme når jeg bruker headsette mitt, Ohm'en på Denonene mine er 32ohm, så de er ikke akuratt tung drevne men Oppo PM 3 er på 28ohm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå