TheGreenTomato Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Heisann, Kjøpt meg pc i går, men tror ikke jeg har en oppdatert skjermkortdriver. Eller kanskje. Skjermen er ikke helt optimal for å si det sånn, og på den andre eldre pcen min er alt mye mer smooth og klarere. (Eksempelvis tekst i mange vinder er uklar/diffuse. Når jeg drar vinduer fram og tilbake 'lagger' de. - Oppløsning er satt til 1920x1080 - Kjørt Windows Update. - Prøvd å oppdatere i 'enhetsbehandling' - driver allerede oppdatert står det. (se vedlagt bilde for info) - Prøvd intel sitt driverprogram, får melding: (se vedlagt bilde.) - Prøvd å laste ned fra intel sine sider, (både .exe og .rar) får til melding at den ikke støttes av dette systemet. https://downloadcenter.intel.com/download/26404/Intel-Graphics-Driver-15-45-?product=88359 - Denne har jeg prøvd å installere siden den er fra 9. November 2016, men er usikker om denne er riktig. Noen som kan lede meg på rett vei? Tusen takk. Endret 15. januar 2017 av Polo123 Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Prøv dette her; https://www.lifewire.com/driver-booster-review-2619190 Vet det hjalp en kompis, og han har brukt det siden. Lenke til kommentar
TheGreenTomato Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Desverre, den fant 14 utdaterte drivere, men skjermkortet er oppdatert sto det. Synes det er veldig rart den finner 14, mens intel sitt program finner null! Ikke går det ann å rulle driver tilbake heller.. Endret 15. januar 2017 av Polo123 Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Desverre, den fant 14 utdaterte drivere, men skjermkortet er oppdatert sto det. Synes det er veldig rart den finner 14, mens intel sitt program finner null! Ikke går det ann å rulle driver tilbake heller.. Shot in the dark, men det er vell ikke mulig å fabrikkrestarte den også prøve igjen? Tar jo litt tid, men kan jo være det funker.. Hmm.. Lenke til kommentar
TheGreenTomato Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Hmm... det får heller være siste løsning! Må jo installere alt av programmer på nytt igjen. Er Forresten en Acer F15 - Signature modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå