oi oi Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hei hei en fortvilt bruker som ikke får til og til og instalere windows kan noen gi meg en ting jeg kan gjøre jeg trenger hjelp og jeg er ikke så himla god på data så jeg får ikke formatert heller kan noen gi meg en "bruksamvisning" Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Feilpostet, strengt tatt er det windows du vil ha hjelp til å legge inn? Sleng inn windows cd og start opp, følg anvisningene på skjermen. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 noen som husker den soundrecen som verserte på nettet for en stund siden? Den med support, Word Perfect, og strømbrudd Lenke til kommentar
yNx Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 oi oi: Har sett flere mildt sagt ELENDIGE poster av deg i det siste. Vennligst kom deg vekk fra Linux/Unix forumet hvis du ikke poster noe som er relatert til Linux/Unix. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Skjerp bruken av emnefelt. Dessuten er dette feilpostet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg