kjortiss Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg holder på med nytt design til kJoRtiSs.tk.. Jeg er ikke så veldig god med PS selv,og har sett at det er jort mye bra arbeid i dette forumet.. Derfor lurte jeg på om noen hadde hatt interesse i å lage meg et eksempel til et nice design jeg kunne bruke mot reklameplass eller kansje gratis..? Jeg kan selfølgelig også prøve meg selv, men som sagt har jeg ikke helt kontrollen.. Hvis noen har lyst og vil hjelpe meg så vil jeg ha et minimalistisk design uten frames eller iframes.. Mørk blåskimtende bakgrunnsfarge og gode nyanser.. Alle forslag mottas me takk.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 lage en hel side? hvis den skal være bre og gjennomført vil det ta tid. som sagt før så lærer du ikke noe av å bare få fra andre. da må du bare spørre på nytt neste gang du skal ha nytt design, som nå.. men det er jo en del veeldig greie folk her, så det kan jo kanskje være at du får noe. Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ikke en hel side.. Jeg skal jo sett siden sammen og mekke inn stuffe selv.. Men lissm et forslag til hvordan det eventuelt kan se ut.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Man lærer ganske mye av å få en fish av et design, for så å sette seg ned å lage siden etter bildet. Spesielt hvis man må lage endel av artworket på nytt med fishen som mal Hadde jeg kunnet ps skulle jeg gjort det, men jeg er dessverre i samme situasjon som deg... Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Okei enden.. takk for vennligheten! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg skal komme med en fish til deg. Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Okei.. tusen takk Dunestar.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Okei enden.. takk for vennligheten! ikke meningen å være sur altså, men er vel gjerne litt i samme situasjon som deg og prøver å lage et stilig design.. lykke til da Endret 1. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 hehe.. var egentli ikke dedikert til deg heller da.. Jeg opfatta deg heller ikke som sur Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Jeg tror jeg har fått med det viktigste ... Endret 1. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Fint, Bognø! Et gammelt design jeg lagde fordi jeg ikke hadde noe å gjøre.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 nok en gang bra Dunestar Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Bra jobba simon! Det eksempelet vil jeg bruke.. Men den kunne ha trengt et par finjusteringer synes jeg.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sitat: Jess! Nå har Dunestar fiksa nytt, fett design te mg! Skikkelig digg! Kontakt han på mail, hvis du lure på noge eller har lyst på eget.. Wee, nå får du mye å gjøre Runestad. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Sitat: Jess! Nå har Dunestar fiksa nytt, fett design te mg! Skikkelig digg! Kontakt han på mail, hvis du lure på noge eller har lyst på eget.. Wee, nå får du mye å gjøre Runestad. Ja takk. Ble ikke så veldig bra det første designet der. Var et av de første jeg laga ... Her er det tiltale med fornavn, og mellomnavn, etternavn og nick! Endret 1. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå