-MarL- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvor er jeg hen man tro? Tredje til venstre. Enn jeg da? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kan man finne (teoretisk) alle pcene på internett der? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kan man finne (teoretisk) alle pcene på internett der? Alle hostene som ikke var blokkert av firewalls eller var bak NAT-routere (dvs bak "bredbåndsrutere") ... ... ... og som ikke hadde så elendige linjer at tracert feilet pga timeout. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ... og som ikke hadde så elendige linjer at tracert feilet pga timeout. Da finner du ikke meg der... Lenke til kommentar
about:blank Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Første jeg tenkte var: ER DET IKKE FLER?! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Se så utrolig rotete det er! Ikke rart jeg klikker når jeg surfer med min 56k. Er det ikke et eller annet firma som jobber med et nytt slags internett? noe som kalles for "grid", hvor man har sånne psycho knutepunkter forskjellige steder som kan formidle informasjon mye raskere enn alle de små knutene man ser på disse bildene. Grid skal/skulle/vil ha/ samme "knutepunkt system" som lengde og breddegrader man finner på en globus e.l.. de mener vel at der de krysser, skal det være en überserver. Hmm.. synes jeg ser en flytende server i stillehavet Og en i Alpene... kanskje en liten en på Grønland... Og en backup i Sibir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå