MDCCLXXVI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Nydelig bilde da! Lurer på om telenor er en egen 'galakse' i de grønne trådene(= Bedre bilde enn det som er på hw.no. Endret 1. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
Justin Time Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Der! Litt nede for midten! der er pc'en min! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 et litt større bilde : http://www.opte.org/maps/static/1069646562...D.4096x4096.png Lenke til kommentar
JonV Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Skulle vært mulig å få det høyoppløst Hadde vært kult som Poster Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Stilling men jeg har sett at noen har laget og gitt ut et atlas over internet for nesten et år siden som er på amazon Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) fint... nydelig som desktop bakgrunn(det bilde HW brukte i artikkelen). center med svart back...ahh Endret 1. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 et litt større bilde : http://www.opte.org/maps/static/1069646562...D.4096x4096.png Minner meg om tegningene av sauer som blir produsert i barnehagen.. Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvem er i midten? Kilden til traceroute-forespørslene? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Syns det var litt pussig at de plasserte Europa sammen med Midt-Østen og Afrika... Ikke at jeg er rasist eller.no, men det er jo ganske stor forskjell sånn teknologisk sett... Lenke til kommentar
Mr Anders Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Syns det var litt pussig at de plasserte Europa sammen med Midt-Østen og Afrika... Ikke at jeg er rasist eller.no, men det er jo ganske stor forskjell sånn teknologisk sett... Kan nok være fordi det ikke eksisterer god nok informasjon om hvilke IP'er som er ibruk i midt-østen og afrika, samt at mange av de tilbyderne som oppererer i disse områdene har basis i Europa. Dermed kan det være vanskelig å vite hvor IP'en kom fra. Endret 1. desember 2003 av Mr Anders Lenke til kommentar
oddne Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Syns det var litt pussig at de plasserte Europa sammen med Midt-Østen og Afrika... Ikke at jeg er rasist eller.no, men det er jo ganske stor forskjell sånn teknologisk sett... EMEA er ofte brukt om landene i Europa, Midt-Østen (Midle-East) og Afrika. De fleste globale firma har EMEA som egen region, så det er kanskje derfor de har "bundlet" disse landene.. O Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Mwwaaaahahaha Hvis dere ser på den STORE versjonen på 4Kx4K så får dere opp en del mer kvalitet. Se da spesielt nøye på et par av disse stjernene. Fant akkurat nå en ganske stor stjerne, i utkanten at internettet, med en eneste liten tråd inn til "fastlandet". Hihi. Hadde vørt morsomt å kutte den lille tråden Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Lager kart over Internett Opte-prosjektet er ferdig med sitt første kart over alle datamaskinene på Internett. Det har tatt over 300 timer med én enkelt PC, men resultatet er praktfult. Les artikkelen her Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Den til venstre og de to til høyre? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Den størte jeg fant uten "saue"-streker var denne her: Tok center og black bakgrunn - men håper da at de slepper ut 1280x1024 wallpaper med bra kvalitet Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 dæven så genialt... Hvordan i gampeæssen gjør de det? Du skal ha litt skillz for å klare å lage en grafisk framstilling av hele internett ass! Jeg er visst oppe i høyre hjørne der gitt Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvor er jeg hen man tro? Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvor er jeg hen man tro? Tredje til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå