Gå til innhold

Noen morsomme rundinger.

|SeVen|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

|SevEn|: ta hintet... dette er IKKE såkalt kvalitetssøppel. KUN kvalitetssøppel skal postes i søppel, hvor vanskelig er det å forstå? Søppel er en noe missvisende kategoribeskrivelse, ja, men pokker heller, når du blir konfrontert med reglene så bare slår du de til side med "det er jo SØPPEL"... idioti.

Og nei, poster i søppel telles ikke i counten. Uansett, hvorfor gidder du å bry deg om counten? Hva i svarte ahr den å si for deg? Du forventer ikke å bli tatt seriøst om du har 13.000 poster med DENNE typen søppel?

Lenke til kommentar
|SevEn|: ta hintet... dette er IKKE såkalt kvalitetssøppel. KUN kvalitetssøppel skal postes i søppel, hvor vanskelig er det å forstå? Søppel er en noe missvisende kategoribeskrivelse, ja, men pokker heller, når du blir konfrontert med reglene så bare slår du de til side med "det er jo SØPPEL"... idioti.

Og nei, poster i søppel telles ikke i counten. Uansett, hvorfor gidder du å bry deg om counten? Hva i svarte ahr den å si for deg? Du forventer ikke å bli tatt seriøst om du har 13.000 poster med DENNE typen søppel?

Skjønner ikke hvorfor du gidder å bry deg om hva jeg skriver jeg. Vis du synes det er så unødvendig og at denne posten ikke hører til i søppel kategorien så skriv en post og la det være med det. Du driver jo bare å kverulerer her.. Jeg bryr meg ikke om antall poster osv.. bare svarte på det du sa jeg. Jeg er ikke i humør til å diskutere omdagen! :angry:

Er du lixom vakmester`n her nede på "søppel dynga" ? Virker nesten slik.

13.000 slike poster ja, jeg har faktisk aldri postet en enesten post i søppel kategorien tror jeg, så sånn er den saken, bortsett fra denne her da, så da blir det en post. Men jeg bryr meg lite om at du ikke ikke tar meg seriøst. Tar selv ikke den posten her noe seriøst. Men er dog litt morsomt at du sier

Og ser at nesten alle dine poster er laget i søppel kategorien :p Men som du sier, hvem gidder å ta folk ned bare poster i søppel kategorien seriøst. Sorry dude, men må bare små le litt :laugh:

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...