Xder Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kjøpte min pc i oktober Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 koselig at IT bransjen er på vei opp igjen... Lenke til kommentar
snorri Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Fantastisk. Virkelig. Nå kan jeg endelig sove godt om natten igjen. Hater søvnløse netter pga nedganger i IT-bransjen. Heia CPU'er! Woo Yay! Lenke til kommentar
int20h Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Oktober ble rekordmåned Salget av prosessorer og mikrobrikker gikk mot nye høyder oktober i år og stadfestet virkelig at de dårlige tidene er over. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hum.... Alle de ryktene ville vel ha negativ innvirkning p& PC salg? Jeg ville tenkt om igjen og kanskje ikke kj0pt PC n&r man vet at ny "standard" for det meste kommer neste &r.. X USA Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hum.... Alle de ryktene ville vel ha negativ innvirkning p& PC salg? Jeg ville tenkt om igjen og kanskje ikke kj0pt PC n&r man vet at ny "standard" for det meste kommer neste &r.. X USA Det kommer alltid en ny standard og masse fete nye produkter som tørker gølvet med det som er her idag, men om man skal fortsette å vente på det kule nye hele tiden så får man jo aldri kjøpt seg noe. Dessuten ... om du kjøper deg noe rimelig bra noe idag, så er det ikke søppel imorgen ... eller til neste år. So what om Prescott, PCI-Express og DDR-II kommer til neste år ... det kommer jo ikke noe software som KREVER noe av det. For programmenes del spiller det INGEN rolle om de kjører på et AGP-skjermkort eller et PCI-Express skjermkort: FPS er FPS. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er vel ikke oss som skal ta æren for dette heller. Det er vel Asia som har forsynt seg av billige duron og K7 prosessorer. Den delen av verden står vel for 40-50 % av prosessor salg hvis jeg ikke husker feil. Og USAianerene står for ca 20 %. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå