Lord_Linus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Satt i går foran min pc(som vanlig) og rota litt rundt på internett, hadde som stort sett alle andre har på litt på musikk. Min høytallere er av typen creative dtt 3500, altså et 5.1 system med egen forsterker. Vel til problemet, som sagt lyttet til musikk, syntes at lyden hørtes veldig "tynn" ut, så det første som slo meg var subwooferen. Holdt hånden foran hullet på kassen, og som jeg tenkte ikke noe lyd, sjekket kabler og instillinger på pc'en, koblet til en gammel discman til forsterkeren slik at jeg kunne eliminere pc'en som feilkilde. Det jeg da lurer på er om det er forsterkeren eller selve basskassen som er gåen? Har prøvd det meste, så jeg er åpen for forslag. Koblet forresten en satelitt på utgangen til sub'en på forsterkeren, ingen lyd. Kjøpte settet for ca 2 år siden hos komplett er det fremdeles garanti på det? Takker for alle svar! Endret 1. desember 2003 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Ody Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kan jo være ledningen som har blitt litt ødelagt! Ellers med garanti så er det bare å sende e-mail eller eventuelt ringe til komplett for å høre. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hei, har pratet med creative, og har blitt enig med dem om å sende inn subwooferen, slik at de kan sende meg en ny enn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå