Gå til innhold

e700 vs t610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du tar med forholdet med pris/det du får så er nok t610 det beste valget siden du får den for over 1000 kr mindre enn e700...

den mest markante forskjellen er skjermen og minnet.

t610 har noen ting som e700 ikke har; bluetooth og pop3/email...

men hvis jeg hadde stått ovenfor det valget ville jeg ha tatt e700

begrunnes med: bedre kamera,skjerm, minne

svakhetene til e700 er ifølge meg: menyene og tastene og selvfølgelig mangelen på BT og email... :thumbdown:

Lenke til kommentar
hvis du tar med forholdet med pris/det du får så er nok t610 det beste valget siden du får den for over 1000 kr mindre enn e700...

svakhetene til e700 er ifølge meg: menyene og tastene og selvfølgelig mangelen på BT og email... :thumbdown:

Er det noe galt med tastene? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har hatt nokia hele livet, men byttet ut min 7210 med en gang e700 kom på markedet.. genial mob og hva skal man med radio mp3 og blåtann? kan overføre bilder og ringemelodier via Ir både til og fra mobben.. og radio/mp3 kan man greie seg uten.. hadde radio på 7210 brukte den kanskje 10 ganger på 1 år...

menyen på e700 er mat den, men kalenderen begynner på søndag.. ikke mandag og det er den største feilen med mobben etter det jeg har erfart... har prøvd alt men finner ikke ut hvordan man skifter til at uken begynner på mandag.. og kameraet lager en ******* lyd.. men det gjør alle kamera mobiler...

Samsung e700 er en sikker vinner.... :D

Lenke til kommentar

svakhetene til e700 er ifølge meg: menyene og tastene og selvfølgelig mangelen på BT og email...  :thumbdown:

Er det noe galt med tastene? :dontgetit:

De er jo dønn flate da,er kasnje ikke alle som liker det?

Lenke til kommentar
Kjøpte meg e700 idag,hvor lenge skal den lades?

Og tar dere av plastikken som beskyter skjermen ellers lar den stå?(for å ungå riper)

Jeg lada min E700 i ca. 20 timer, jeg overdrev litt der, men jeg vil anbefale deg å lade den minst 12 timer.

Jeg tok av plastikken på skjermen selvfølgelig. Skjermen ser mye bedere ut med plastikken av.

Lenke til kommentar
kameraet lager en ******* lyd.. men det gjør alle kamera mobiler...

Kan man ikke sette telefonen i lydløs modus og kameralyden fjernes? Det går ihvertfall på t610, så alle kameramobiler lager ikke en ********** lyd...

Alle nye kameramobiler lager en "klipse" lyd når man tar bilde pga. nye lover... men t610 kom ut før den loven ble vedlagt.. men alle nye kamera mobiler lager lyd når man tar bilde... kan sette den i lydløs modus, men den lager lyd når man knipser bildet fordi....

Lenke til kommentar

Jeg byttet min T610 med E700!!

Bildene er superlekre!

Nattmoduset er superbra!

Minnet er stort 9MB og fattige 2MB på T610!

Men noen som vet hvordan man kjøper ringelyder på inpoc.no jeg får ikke bookmarken* til å fungere.

*(linken)

Lenke til kommentar

er det noe vits i å lade den (e700) lenger enn vanlig første gang. Det står i manualen at ett uladet batteri skal lades til det er fullt første gang, 130 minutter skal gjøre susen i følge manualen da.. da blir vel 20 timer litt drøyt?

Jeg sa meg fornøyd da det stod ferdig oppladet på displayet!

Endret av g0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...