Fotoskrulla Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Gatekunst i Bergen VII Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Der var du! Gratulerer med flott serie, fargerik denne. Jeg setter stor pris på ditt initiativ til å dra igang oss andre, spesielt trege nordmøringer :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Der var du! Gratulerer med flott serie, fargerik denne. Jeg setter stor pris på ditt initiativ til å dra igang oss andre, spesielt trege nordmøringer :-) Mvh Gunnar Hei Gunnar! Jeg er ikke så tidlig oppe i helgene skjønner du... Jeg blir ofte inspirert av andre her inne, så hvis noen blir inspirert av det jeg legger ut, så synes jeg det er stas Ha en finfin søndag! Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 En fargerik og flott slutt på en fin serie av gatekunst. Mvh. Helge 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 En fargerik og flott slutt på en fin serie av gatekunst. Mvh. Helge Hyggelig at du likte serien, men nå er det slutt for denne gang Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Vanskelig å sette samtlige du har presentert opp mot hverandre, men fargegal som jeg er havner nok denne langt fram når alle skal bedømmes under ett. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 Vanskelig å sette samtlige du har presentert opp mot hverandre, men fargegal som jeg er havner nok denne langt fram når alle skal bedømmes under ett. Roar Ja, den var ikke verst denne her ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg