Gå til innhold

Får bare blank skrivebords bakgrunn når jeg.......

Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg starter opp maskinen min så får jeg bare blankt skrivebordsbakgrunn. Det går verken ann å høyreklikke på skrivebordet eller gjøre noe som helst ting.

Jeg har startet den opp i sikkerhetsmodus og scannet den for virus. Og dette virket helt fint, men det var ikke virus. Etter det så skulle jeg starte maskinen opp igjen og da var det det samme problemet.

Kan noen være så snill å hjelpe meg????

Jeg har ringt rundt forskjellige steder, men de kunne ikke hjelpe meg siden jeg ikke hadde kjøpt maskina der, men jeg ringte til de jeg hadde kjøpt makskina hos, men de kunne heller ikke hjelpe meg. Hvis det ikke er noen som kan hjelpe meg er det da noen som vet om en bra support nummer jge kan ringe???

Tusen hjertelig takk for all hjelp :thumbup:

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden vi først er i gang,

har hatt litt "problem" med at bakgrunnen forsvinner. Når en starter program og andre ting kan du av og til se at bildet ligger under bakgrunnsfargen. Det er enkelt å fikse ved å bare legge inn bildet på nytt. men bare lurete på hvorfor dette skjer med ujevne mellomrom?

Lenke til kommentar
Har du XP? Da kan du isåfall prøve å taste F8 under oppstarten og velge siste fungerende konfigurasjon i menyen der.

Det har jeg gjort 100 ganger :roll:

Da ville jeg prøvd å starte i sikkermodus igjen, og gå på systemgjennoppretting. Prøv deg frem med de opprettingspunktene der. Det funka for en kompis som ikke fikk starta maskina i det hele tatt utenom i sikkermodus. Det hjalp ikke for han heller å bruke den som er i F8 menyen.

Lenke til kommentar
Har du XP? Da kan du isåfall prøve å taste F8 under oppstarten og velge siste fungerende konfigurasjon i menyen der.

Det har jeg gjort 100 ganger :roll:

Da ville jeg prøvd å starte i sikkermodus igjen, og gå på systemgjennoppretting. Prøv deg frem med de opprettingspunktene der. Det funka for en kompis som ikke fikk starta maskina i det hele tatt utenom i sikkermodus. Det hjalp ikke for han heller å bruke den som er i F8 menyen.

Det har jeg også prøvd sånn ca 100 ganger, så jeg er ikke så dum ser du :green::roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...