BekymretGenser Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Hei. Jeg kjeder meg, drikker og vil ut. "vil" er litt å overdrive, jeg har litt kjærlighetssorg og vil egentlig fylle tomrommet med å være sosial og møte andre. Sitter liksom litt og blir gal her. Tips til hvordan jeg kan få en bra kveld alene? Takk for svar Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Beste å gjøre når du føler det slik er og oppsøke venner, og om du ikke har det så er det bare å finne noen. Høres kanskje enkelt ut, men det er jo forsåvidt det også. Ta deg en tur på byen, ha noe godt i glasset og se om du klarer å bygge opp mot til å snakke med noen andre, og når du først har begynt å prate så går resten selv. De trenger jo ikke nødvendigvis å være vennen din for resten av livet heller. Kan jo også se om du finner noe kurs, eller en slags gruppe på facebook om noe du engasjerer deg i. Liker du jakt er det plenty med grupper som vil ha med folk på jakt, om du bare leter godt nok og er hyggelig. Om du vil snakke over nett, om alt og ingenting så er det bare å legge meg til på skype eller snap. Skypen er Smurfennn. Vi må jo hjelpe hverandre så godt vi kan, vet godt hvordan du har det tross den lille alderen min :-) Lenke til kommentar
BekymretGenser Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Takk for svar. Ja, jeg har forsåvidt vært ute alene en god del før, men nå sitter jeg igjen med et tomrom etter at kjæresten slo opp. Jeg vil på en måte fylle det opp igjen med å møte andre jenter, selv om jeg ikke vil det... Det føles så rart ut. Pluss at jeg sitter og kjeder meg, så da blir alt veldig slitsomt. Men jeg skal prøve med dine tips Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Takk for svar. Ja, jeg har forsåvidt vært ute alene en god del før, men nå sitter jeg igjen med et tomrom etter at kjæresten slo opp. Jeg vil på en måte fylle det opp igjen med å møte andre jenter, selv om jeg ikke vil det... Det føles så rart ut. Pluss at jeg sitter og kjeder meg, så da blir alt veldig slitsomt. Men jeg skal prøve med dine tips Jenter kommer og går, det kommer de alltid til å gjøre. Håper du finner ut av det, det håper jeg inderlig. Alt ordner seg til slutt skal du vite, å med litt hjelp fra venner og litt vilje så blir ting helt toppers! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Ikke forvent en bra kveld. Bare stikk ut og kjenn på atmosfæren. Stikk hjem igjen? Eller kanskje du møter noen? Jeg møtte en gang en gjeng med paraglidere, da jeg dro ut alene en gang jeg var i Reykjavik. Neste dag så kjørte vi rundt hele Island og hoppa fra 7 forskjellige fjell. Vet aldri hva som skjer... Lenke til kommentar
BekymretGenser Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Ble hjemme og hørte på musikk. Det var like greit, følte på meg at byen ikke var helt optimalt i går. Takk for tips og svar da Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 De fleste steder i Norge lønner det seg å ta en pause fra "byen" til mars/arpil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå