pufffn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei Noen som vet om det går ann å skifte meny på samsung e700, hvordan få kalenderen til å begynne uken på mandag (ikke søndag), bruke bilder som du tar selv til å komme på skjermen når en bestemt ringer (slik som på SE t610), og btw noen som vet hvor jeg kan skaffe meg en vanlig "ring ring" polifonisk ringemelodi??? Og noen som vet hvorfor det ikke går an å ha ringemelodi og vibrering samtidig..??? det tirrer noe jævlig.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 bruke bilder som du tar selv til å komme på skjermen når en bestemt ringer (slik som på SE t610) det er ikke mulig.. uansett så har du vel ikke mobilen særlig ofte åpen når noen ringer? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 bruke bilder som du tar selv til å komme på skjermen når en bestemt ringer (slik som på SE t610) det er ikke mulig.. uansett så har du vel ikke mobilen særlig ofte åpen når noen ringer? Eller man kan få opp et "bilde" på ytterskjermen, hehe Lenke til kommentar
geokri Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) får dere opp navnet på de som sender mms til dere?? jeg får bare opp nr i mms boksen edit: har like bra batteritid på E700 som jeg hadde på T610en min, Endret 1. desember 2003 av geokri Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 får dere opp navnet på de som sender mms til dere?? jeg får bare opp nr i mms boksen Samma her. Får kun opp nummerne jeg også. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvorfor skal du endre uken til å starte fra mandag? Uken begynner på en søndag. Bibelen sier så, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå