kain Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Hva med å få en nisse smilies (kanskje til og med rudolf) nå i jula Endret 1. desember 2003 av kain Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 God ide'. Ikke alle, men kanskje en smilende nisse. Hadde vært hyggelig det. Når desember er over fjernes bare nisse-smilyen fra menyen til venstre, mens de allerede skrevete nissene fortsatt vil fungere. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 genial ide. Må få litt julestemning. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Den stemmer jeg også for julestemning er tingen :D Lenke til kommentar
kain Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, jeg mente ikke alle bare en smilende nisse med lue og skjegg for det må nisser ha. Håper vi får en skulle hatt en nå i jula Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, det hadde vært genialt... Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Noe lignende disse: ? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hehe, denne var jo raggstygg: Denne og Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 God ide! Bør helst ha de i samme style som de vi har nå. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Enig.. Bra idè Jult eier Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 NEI det her syns jeg er fælt! Ifølge min religion har jeg ikke lov til å ha noe i det hele tatt med kristendommen, eller andre religioner å gjøre... Dette her syns jeg er absurd!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jul er ikke kristendom lenger, det er kommersialisme... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jul er ikke kristendom lenger, det er kommersialisme... ja det har du evig rett i Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeppers folkens! Blib to the rescue! Nå med en skikkelig julesmily som er i samme stilsett som alle andre på forumet: Og hvor fant jeg den? IPB sitt offisielle forum Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 granted. Supert Denne skal jeg bruke mye i jula. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå