Gå til innhold

Multiplayer spill er kjedelige....


Anbefalte innlegg

Spilte Q3a,UT og SOF til jeg lånte Kingpin.

Ble hekta og har spilt det stort sett hele tiden siden da.

Ble etter hvert lei og kjøpte UT2k3,SOF2,Battlefield 1942,Devastation og flere,men det har liksom ikke skjedd noe nnet enn at man må oppgradere maskina hver gang ett nytt spill kommer.Har prøvd meg på både H-L,CS og noen til,men ingen kan konkurere med Kingpin med spillbarheten.

Det har ikke alt for mange mods,men det er noen div å velge i utenom Deathmatch,har ikke CTF men Bagman som bra erstating for det.

De nye spillene virker det ikke som de fokuserer så mye¨på spillbarheten som de fokuserer på grafikk og en måte å tjene mere penger på salg av gfx kort og slikt.

Kingpin er laget av gamere for gamere.

Løp og kjøp,fåes for kr 99,- og er definitivt verdt pengene. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RPG sjangeren er vel omtrent totalt fraværende av coop (LAN).

Hadde vært over-fett med Gothic, Morrowind, KOTOR osv i Coop!!

Helt enig, men heldigvis kan man spille coop i spill som Baldurs gate 1 &2 samt Neverwinter Nights, kongespill. NWN er mye bedre i coop enn i singleplayer, men BG2 er et av få spill som rent faktisk er en tanke bedre i singleplayer...

Lenke til kommentar
CO-OP som i Human teams vs AI teams?

tja, har designerene laget spillet med skikkelig co-op funksjonalitet, så skal man ikke trenge å tenke på "teams" i MP forstand

 

da er det f.eks. du og kompisen mot "resten" (AI) som spiller gjennom spillet på samme måte som i singleplayer mode...med visse forrandringer kanskje (som hardere og mer monster og slikt..)

Lenke til kommentar

Grunnen til at mange blåser i coop må vel være at det ligger lite penger i det. Det som holder spill som f.eks q3 gående (og får folk til å kjøpe det i dag) er jo fordi det er en STOR community som er basert rundt deathmatch/tournaments

 

Synd er det jo, det er lite som er mer moro enn en lang økt med et godt gammelt coop spill

 

edit: når jeg skriver coop mener jeg å samarbeide mot en single player mission, IKKE mot andre mennesker (lag)

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...