Gå til innhold

POLL - Hvor mye er denne pcen verdt ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som skriker høylytt "Haha, OMG LOL, den der får du ALDRI 3000,- for!" bør ta seg en tur utenfor stuedøra og lukte litt på den virkelige verden. :)

Jeg tror ikke det er noe problem å få 3000,- for den maskinen med skjermen, ikke noe problem i det heletatt. QXL og lokalavisen er nok, garantert.

Til trådstarter: Å spørre de som henger på Hardware.no-forumet om hvor mye en PC er verd er å skyte seg litt i foten da de automatisk vil tenkte "hvor mye er denne PC'en verd.. for meg!" og det er jo ikke det du er ute etter å finne ut vil jeg tro. De folka som henger her har tross alt et helt annet forhold til priser og datamaskin-kjøp enn hva Ola og Kari Nordmann har.

Lenke til kommentar
Dere som skriker høylytt "Haha, OMG LOL, den der får du ALDRI 3000,- for!" bør ta seg en tur utenfor stuedøra og lukte litt på den virkelige verden. :)

Jeg tror ikke det er noe problem å få 3000,- for den maskinen med skjermen, ikke noe problem i det heletatt. QXL og lokalavisen er nok, garantert.

Til trådstarter: Å spørre de som henger på Hardware.no-forumet om hvor mye en PC er verd er å skyte seg litt i foten da de automatisk vil tenkte "hvor mye er denne PC'en verd.. for meg!" og det er jo ikke det du er ute etter å finne ut vil jeg tro. De folka som henger her har tross alt et helt annet forhold til priser og datamaskin-kjøp enn hva Ola og Kari Nordmann har.

det er jeg fullt klar over, og jeg tar selvsagt hensyn til det når jeg leser svarene jeg får på posten min.

jeg har forresten fått mange gode innspill, og takker alle som har bidratt.

til deres informasjon er den nå solgt, og jeg har god samvittighet med tanke på maskinens bruksverdi og fremtidig brukerstøtte.

takker og bukker :thumbup:

Lenke til kommentar

Den er verdt ca 3000,- pga

skjerm, ferdiginstallert OS, virker, god kvalitet.

Jeg har tenkt å selge mine 2 pc med spec:

AMD K6-2 450mhz, 64mb, MSI GeForce2 MX400 32mb, 235w ATX, midi-tower, lydkort, nettverskort, 48x cd-rom, 4.4gb med win98 installert, spill ,progz

verdi? 1500,-?

Intel P2 450mhz, 64mb, Gainward TNT2 Vanta 16mb, 230w, mini-tower, lydkort, nettverskort, 24x cd-rom, 8.4gb harddisk med win98 installert og spill og progz

verdi? 1500,-?

Lenke til kommentar
Den er verdt ca 3000,- pga

skjerm, ferdiginstallert OS, virker, god kvalitet.

Jeg har tenkt å selge mine 2 pc med spec:

AMD K6-2 450mhz, 64mb, MSI GeForce2 MX400 32mb, 235w ATX, midi-tower, lydkort, nettverskort, 48x cd-rom, 4.4gb med win98 installert, spill ,progz

verdi? 1500,-?

Intel P2 450mhz, 64mb, Gainward TNT2 Vanta 16mb, 230w, mini-tower, lydkort, nettverskort, 24x cd-rom, 8.4gb harddisk med win98 installert og spill og progz

verdi? 1500,-?

1500,- per maskin? :scared:

Jaja..får du det så får du det...men der må du nok spille alle sjarmkortene du har :D

Men til trådstarter: Hvorfor ikke ha det litt gøy med den stakkars gamle maskinen din? Klokke den til ****** ellerno? :p

Lenke til kommentar

verdi? 1500,-?

verdi? 1500,-?

Litt stiv pris, 1000-lapp hadde vært bedre hvis du selger dem til kjente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...