AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Blidtrykksmedisin er livreddende men kan også være livsfarlig. Hva er dødelig dose av selo-zok og olmetec comp i kombinasjon ? Anonymous poster hash: 34072...f15 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) Jeg tror ikke at det er mange, eller noen i det hele tatt, her på forumet som er kvalifisert til å svare på det spørsmålet. Og i tillegg så er hva som er dødelig ofte avhengig av den enkelte sin allmenntilstand. Jeg vil heller anbefale å oppsøke/henvende spørsmålet til en lege. Moderatormelding Tok meg også friheten å endre trådtittelen til noe mer beskrivende. Tilbakemeldinger tas på PM. Endret 14. januar 2017 av Larzen_91 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg tror ikke at det er mange, eller noen i det hele tatt Med mine begrensede kunnskaper kan jeg allikevel med sikkerhet si at en pakke av hver samtidig leder til døden. Men hva som er minste dødelige dose er noe helt annet. Det er jo som sagt helt individuelt. Men du er i direkte livsfare hvis du tar 3 tbl a 200 mg med Selo-Zok samtidig som du tar 3 a 20/25 mg Olmetec Comp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå