oyvindk Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få opp ytelsen på min pc? Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få opp ytelsen på min pc? Bare et bedre skjermkort hadde gjort utrolig godt 9600 pro eller 9800 pro f.eks Lenke til kommentar
oyvindk Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 ;p hadde håpet på alt untatt det svaret der.. Har lixom helt tom pengepung,så det går ikke!! =( Men jah, skjermkortet er ikke akkuratt det "beste" Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis du finner en måte å få raskere maskin uten å bruke penger, så si ifra! Tror det er ganske utopisk å regne med å få merkbar ytelsesforbedring uten å bruke penger... Lenke til kommentar
oyvindk Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 hehe.. ble igrunn ett litt dumt spm, men men... Gratis blir det aldri ( uff.. ) men har ikkje penger til å oppgradere, og pc'n fungerer dårli i forhold til hw... Eks.. Jeg kjørte Halo på 800x600 med lite detaljer og 16 bit, men alikavell ville det lixom aldri gå helt glatt.. =( andre bekjente kjørte dette glatt med god oppløsning og ganske detaljert og de har dårligere hw en meg...? wtf? uff... ;( Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dårligere hardware enn deg? Hva slags skjermkort hadde de da? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det finnes da noen små triks som ikke trenger å koste noe :-) 1. Bruk win2000 istedet for WinXP 2. Partisjoner hardisken i 2-3 partisjoner slik at windows kjører på egen partisjon 3. Defragmenter ofte, spesiellt OS partisjonen. 4. sett fast verdi for pagefile 3. deaktiver unødvendige prosesser som kjører i bakgrunnen. Neste steg blir å overklokke prosessor og skjermkort. Siden du bruker AMD så kan aggresive minneinstillinger helpe på ytelsen. Det er vel hva jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
oyvindk Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Signatur: En av de hadde Gforce mx 440 128 mb kort.. Han har mye mindre cpu og ram.. tnx 356speedster.. skal sjekke det ut når jeg kommer hjem..! Skole sux bigtime! btw, overklokking av skjermkort? er ikkje det litt farli for skjermkortets del? Blir det noe forskjell da? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Radeon 9200 er i utgangspunktet et veldig dårlig skjermkort til spill. Det hjelper ikke ha rask prosessor, da det ikke kompenserer for dårlig skjermkort. Er nok bare å begynne å spare. hint hint : Det er jul snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå