Gå til innhold

Hvor mye koster en fullstendig modd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil jo variere etter hvilket type plexiglass du kjøper, hvor stort, hvilken webshop du bruker osv....

Men en rundt 2500 + - vil jeg tro, kommer an på alt da...............

Kommer du til å kjøpe annet enn dremel med litt ekstrautstyr blir d vel dyrere da...

Jeg gjorde d enkelt, bare pussa kabinettet utenpå og lakkerte ramma (vanskelig å pusse den ja), satte inn glass og leds, nå venter jeg på neonlys (les: kald katode) fra http://www.microplex.no

Dremel, krympeplast, loddebolt og brytere kjøpte jeg hos http://www.clasohlson.no/

Tresprit

Mod to live, live or die; the choise is yours :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Tresprit på 2002-02-27 17:59 ]

Lenke til kommentar
Quote:

On 2002-02-27 17:53, Tresprit skrev:

Det vil jo variere etter hvilket type plexiglass du kjøper, hvor stort, hvilken webshop du bruker osv....

Men en rundt 2500 + - vil jeg tro, kommer an på alt da...............

Kommer du til å kjøpe annet enn dremel med litt ekstrautstyr blir d vel dyrere da...

Jeg gjorde d enkelt, bare pussa kabinettet utenpå og lakkerte ramma (vanskelig å pusse den ja), satte inn glass og leds, nå venter jeg på neonlys (les: kald katode) fra

Dremel, krympeplast, loddebolt og brytere kjøpte jeg hos

Pc'en din kommer til å se ut som et ***** sirkus!

Tresprit

Mod to live, live or die; the choise is yours
:grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tresprit på 2002-02-27 17:59 ]</font>

Lenke til kommentar

Quote:

seric skrev (2002-03-02 10:41):

hvorfor betale blodpris og pantsette huset sitt for å kjøpe plexi fra f.eks. Microplex, når man kan få det for mye mindre hos den lokale glassmesteren?

Jupp...du kan spare masse penger på å se etter alternativer. Var på en litt "billigvarebutikk" nettopp å kjøpte spray-lakk til kabinett, mus og tastatur og fikk hele summen med pussepappir, sortlakk,og en sån grundting-lakk som du bruker før du lakkere for 108kr(!)

Mens på Jernia f.eks så hadde prisen kommet på ca 300kr..pga spayboks til 200kr som kostet 50kr på billgbutikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...