Gå til innhold

Prince of Persia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde det i et par timer i går.

Ble mildt sagt litt skuffet.

Hørte mye på forhånd om hvordan spillet ikke hadde noen trigers overhodet, og det kan vel og godt stemme.

Men spillet er ikke fast paced som jeg liker dem.

Dessuten er styringen helt ulik Splinter Cell, men man har samme synsvinkel, altså 3. person som i SC og Max Payne. Synes det var klønete styring.

Slik jeg ser det er det to-tre stoore pluss ved spillet.

- Sloss 'scenene'

- Spesielle moves (som løping langs vegger, 'bunny' jumping opp trange vegger osv)

- Handlingen/fortellingen (veldig humoristisk :) )

Grafikken er helt grei. Kanskje litt dårligere enn Splinter Cell.

Terningkast 3

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Prøvde det i et par timer i går.

Ble mildt sagt litt skuffet.

Hørte mye på forhånd om hvordan spillet ikke hadde noen trigers overhodet, og det kan vel og godt stemme.

Men spillet er ikke fast paced som jeg liker dem.

Dessuten er styringen helt ulik Splinter Cell, men man har samme synsvinkel, altså 3. person som i SC og Max Payne. Synes det var klønete styring.

Slik jeg ser det er det to-tre stoore pluss ved spillet.

- Sloss 'scenene'

- Spesielle moves (som løping langs vegger, 'bunny' jumping opp trange vegger osv)

- Handlingen/fortellingen (veldig humoristisk :) )

Grafikken er helt grei. Kanskje litt dårligere enn Splinter Cell.

Terningkast 3

jøss... dette minner lite om det PoP-spillet jeg har...

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd det jeg også. Men jeg hadde ingen spesielle forventninger. Og jeg ble veldig positivt overasket. Det er en hel del ganske stilige ting som vann-effekter, bro fysikk og den vanelige (Spliter Cell) Gardin-effekten. Historien blir du grepet av med en gang, men etter ca 1,5 timers spill faller dette litt ned. Jeg savner litt tidspresset som du hadde i det klassiske spillet. Og sloss senene blir til tider veldig lange men de ser stilige ut. Det eneste negative er at de blir litt ensformige. Bevegelsene som du kan gjøre trekker veldig opp. De er også godt animert. Du føler deg Kul og Rå når du løper langs vegger og tar baklengs salto samtidig som du fekter med sverde ditt. Synsvinklene syntes jeg fungerte bra. Du må bare lære deg å bruke de forsjellige metodene og skifte mellom dem hyppig (3.pers, Overwiev, 1.pers(stillestående).) Det er noen steder det er litt frustrerende. Jeg syntes det er ett kult spill. (0-6) 4,5

Lenke til kommentar
Spør om PC ja ..

Med å "kjøpe", mener jeg å laste det ned ..

Da stenges tråden og du får en advarsel. PC-spillet kommer ikke til Norge før 5. desember og det ble sluppet i statene i dag. Du opprettet denne tråden i går, og legger heller ikke skjul på at du piratkopierer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...