Salvesen. Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Kjøpte meg en leilighet i ett nytt boretslag i oktober, jeg har inngang i andre etasje via en terasse som er dekket av sanafil. Dette er helt utrolig glatt, spessielt om det er vått eller enda værre dekket med snø. Lurer på om dette i det hele tatt er lovlig? Finnes det ikke noen regler om hvordan inngangsparti skal være utført ift fremkommelighet? Det er jo livsfarlig å ha det slik. Noe må gjøres og jeg håper det kan utbedres ved «garanti», noen som kjenner til slike foreskrifter? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Sanafil? Har jeg ikke vært borti. Google sier at det er slankepiller Forskriftene er avhengig av byggeår, det er krav til sklisikkerhet flere steder i bygg i seneste forskrift. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Sarnafil. Ah, sarnafil. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Sanafil? Har jeg ikke vært borti. Google sier at det er slankepiller Forskriftene er avhengig av byggeår, det er krav til sklisikkerhet flere steder i bygg i seneste forskrift. Det er fra 2016:) og sarnafil var det vist:) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Var det den 62 m2 du kjøpte for 2.290 salvesen? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Var det den 62 m2 du kjøpte for 2.290 salvesen? Hm den er 64 tror jeg, men var leiligheten jeg kjøpte nå nylig ja:) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Billig der nede i Haugesund, her i Trheim får man vel kanskje 40m2 for den prisen, såvidt Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Billig der nede i Haugesund, her i Trheim får man vel kanskje 40m2 for den prisen, såvidt Hehe å denne er solgt til overpris i tillegg(80% husbanken så de presser prisene opp). Ganske fint å bo her ja, sist leilighet lå vell til 1,3-1,4 en plass. Var 49. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå