ethomassen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Nok et bilde fra "Vidar" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Altså jeg skal bestemt ikke ud og have en svømmetur her..ser meget koldt ud..fint billede vh Suss 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Flott bilde av den ville og spektakulære "Vidar". Under slike forhold tror jeg at jeg holder meg på land . Til moerk om kommentaren av det forrige bildet av "Vidar", det er navnet på den siste vinterstormen som herjet her vest . Mvh Alec Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Flott bilde av den ville og spektakulære "Vidar". Under slike forhold tror jeg at jeg holder meg på land . Til moerk om kommentaren av det forrige bildet av "Vidar", det er navnet på den siste vinterstormen som herjet her vest . Mvh Alec Jeg står på en parkeringsplass,og har god zoom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg