Joachim_F Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nadeo og Digital Jesters har fortalt at nå som spillet er ute i Storbritannia og Frankrike er Nadeo i gang med å lage ekstramateriale som kan lastes ned av spillere ved hjelp av oppdateringsfunksjonen i spillet. Dette inkluderer nye byggeklosser, baner, skins og utfordringer ("challenges"). Les artikkelen her Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sier litt om hvor mye disse folka gjør for kundene sine, føyer seg inn i en rekke av bra ting som allerede tar litt plass, blant annet den greia de gjorde på forumet sitt: Det var en post der som forklarte hvordan man i demoen skulle hacke programmet for å få flere biter med spor, i stedet for å slette denne posten gjorde de den til en sticky. Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 heh ikke for og skryte , men en dag jeg var på mirc traff jeg på en som lagde nadeo. ja det var en , (beviste gjorde han òg) Festlig, bare og vente til det kommer til norge da. Som garantert tar 2 år Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Festlig, bare og vente til det kommer til norge da. Som garantert tar 2 år Jeg snakket med Nadeo og Digital Jesters i dag. Nadeo jobber med å organisere distribusjon i Norge og håper å ha ting klart i løpet av noen uker. Det blir vel ikke noe før på nyåret, men det kommer neppe til å drøye veldig. Gamer.no kommer tilbake med konkret info så snart vi har den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg