Jimmyag Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Snø,snø. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Stor kontrast til forholdene her på lavlandet langs Oslofjorden. Ser nesten ut til å være for mye av det gode hos deg. Hyggelig bilde. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Ser ut til at dere har fått alt der oppe i nord i år. men nå begynner det nede i Europa også - utfor rennet avlyst grunnet kraftig snøvær idag. Fortsatt bare gater i Oslo og rundt -0- hva tempen angår. PÅ med skia og ut for å ta naturbilder, Jimmy. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Ser ut til at dere har fått alt der oppe i nord i år. men nå begynner det nede i Europa også - utfor rennet avlyst grunnet kraftig snøvær idag. Fortsatt bare gater i Oslo og rundt -0- hva tempen angår. PÅ med skia og ut for å ta naturbilder, Jimmy. Roar Det er en god ide! men, jeg er ikke noe særlig flink til å gå på ski ;-) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Ja dette må vel sies å være vinterbilde, flott! Så litt annerledes ut når jeg var der på sommeren for noen år siden. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Ser ut til at dere har fått alt der oppe i nord i år. men nå begynner det nede i Europa også - utfor rennet avlyst grunnet kraftig snøvær idag. Fortsatt bare gater i Oslo og rundt -0- hva tempen angår. PÅ med skia og ut for å ta naturbilder, Jimmy. Roar Det er en god ide! men, jeg er ikke noe særlig flink til å gå på ski ;-) Prøv med truger da. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg