Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 hva er det du babbler om, er det masse fjas inne i skjermen som f.eks en tuner og OS er den en TV har skjermen bare en tilkobling er det ikke en TV, da er det en pc-skjerm Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 En ren monitor kan jo fint ha flere tilkoblinger. Flere HDMI-innganger, DisplayPort osv. både for individuell kildeswitching, stacking og for bilde-i-bilde-løsninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 En ren monitor kan jo fint ha flere tilkoblinger. Flere HDMI-innganger, DisplayPort osv. både for individuell kildeswitching, stacking og for bilde-i-bilde-løsninger. hvis du vil så skjønner du hva jeg mener... Lenke til kommentar
Mooze2 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 hva er det du babbler om, er det masse fjas inne i skjermen som f.eks en tuner og OS er den en TV har skjermen bare en tilkobling er det ikke en TV, da er det en pc-skjerm Og hvilket standardiseringsorgan er det du refererer til med den "definisjonen" ? Forøvrig bør du prøve å avstå fra skjellsord. Lenke til kommentar
Mooze2 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 En ren monitor kan jo fint ha flere tilkoblinger. Flere HDMI-innganger, DisplayPort osv. både for individuell kildeswitching, stacking og for bilde-i-bilde-løsninger. hvis du vil så skjønner du hva jeg mener... Det finnes ikke lenger skjermer med 1 tilkobling. De har alle ulike grader av tilleggsutstyr og prosessorer og software. Samt et utvalg av innganger. Det synes å være deg som sliter med forståelse. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Har bare DisplayPort på skjermen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 hva er det du babbler om, er det masse fjas inne i skjermen som f.eks en tuner og OS er den en TV har skjermen bare en tilkobling er det ikke en TV, da er det en pc-skjerm Og hvilket standardiseringsorgan er det du refererer til med den "definisjonen" ? Forøvrig bør du prøve å avstå fra skjellsord. skjellsord? hvis du spør 100 folk på gata om hva en tv er og hva en pc-skjerm er så får du garantert likt svar, de fleste bortsett fra deg har en ganske grei oppfattning på hva forskjellen er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 En ren monitor kan jo fint ha flere tilkoblinger. Flere HDMI-innganger, DisplayPort osv. både for individuell kildeswitching, stacking og for bilde-i-bilde-løsninger. hvis du vil så skjønner du hva jeg mener... Det finnes ikke lenger skjermer med 1 tilkobling. De har alle ulike grader av tilleggsutstyr og prosessorer og software. Samt et utvalg av innganger. Det synes å være deg som sliter med forståelse. unnskyld at jeg ikke skrev flertall, vet det kan være slitsomt å tenke selv. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 "Skjermen skal bli tilgjengelig i butikkene i disse dager, og den veiledende utsalgsprisen ligger på 6729 kroner." Og ingen nettbutikker har den rimeligere enn 6990,-? Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Synes prisen virket svært så rimelig? Enorm PC skjerm med støtte for 4k til under 7lapper. Nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte en på "bare" 27" på Black Friday Lenke til kommentar
Aldvelothi Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) PC Monitors har testet skjermen her: https://pcmonitors.info/reviews/philips-bdm4037uw/ Jeg hadde selv tenkt å kjøpe denne, men etter å ha sett den enormt høye responstiden og etterslepet dette medfører kommer jeg til å styre unna. https://youtu.be/AF3-oEW_2xs?t=22m Endret 28. januar 2017 av Norochj Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ikke særlig overraskende, det er vel i praksis en TV som er ment for PC bruk og tilkoblinger. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 PC Monitors har testet skjermen her: https://pcmonitors.info/reviews/philips-bdm4037uw/ Jeg hadde selv tenkt å kjøpe denne, men etter å ha sett den enormt høye responstiden og etterslepet dette medfører kommer jeg til å styre unna. https://youtu.be/AF3-oEW_2xs?t=22m Sånn er det med det meste av billig VA LCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå