hekomo Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 En sånn ubrukelig maktskalle med behov for å trakassere som slårbseg løs ser jeg. Eneste som hjelper er å le av dem og gjøre narr av dem. Så lenge du ikke har dop og bruker dop så kan du drive mye helvete med dem. La det gå sport i å se hvor mye tid og ressurser du kan få dem til å sløse vekk på deg. Bare pass på å alltid holde deg til sannheten. Jeg anbefaler ingen å følge tåpelige "råd" fra internettkrigere som for det meste har erfaring fra tekst og bilder på en dataskjerm, men liker å dikte opp ting for å virke kule og tøffe. Da jeg var ung og politiet stoppet meg bare fordi jeg var ung mann i bil var det dritgøy å dra ut tiden så mye som mulig. Hva får deg til å tro at du dro ut tiden? Hvis de hadde hatt andre ventende oppdrag hadde de jo bare avsluttet. Så lenge de fortsetter undersøkelsen så tyder det jo på at de har god tid, så hva er det egentlig du oppnår bortsett fra å tro at du gjør noe skikkelig naughty når du egentlig ikke gjør noe som helst? 4 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Velkommen til fremtiden. Dystopi og maktmisbruk. Kom deg fra Norge om du kan. Dette kommer til å bli verre og verre. Redde seg den som kan. Selv anerkjenner jeg ikke politiets autoritet. Det burde ingen gjøre. Vi er mange flere. Sammen kan vi få orden på samfunnet Hvilke amerikanske nettsteder har du lest for mye på nå da? Prison Planet? 1 Lenke til kommentar
bchpls Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Dette var på vinteren i fjor, og jeg måtte ut i -10 for å fullføre 5 forskjellige tester relatert til stoffer som jeg hadde "tatt". Ble spurt hvorfor jeg skalv så mye, men at det var kaldt og at jeg var i t-skjorte var ikke en gyldig grunn tydligvis. Det blir ikke en veldig troverdig fortelling av at du påstår at de angivelig ikke skjønner at du skjelver hvis du står ute i -10 grader i t-skjorte. Hva er det du utelater fra innlegget ditt, og hva annet har du diktet opp? Kan jeg spørre hva jeg egentlig ville fått ut av å lyve om det her i det heletatt? Om hele denne "historien" var diktet opp hva ville jeg VIRKELIG fått ut av å lyve om dette på nett? 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Velkommen til fremtiden. Dystopi og maktmisbruk. Kom deg fra Norge om du kan. Dette kommer til å bli verre og verre. Redde seg den som kan. Selv anerkjenner jeg ikke politiets autoritet. Det burde ingen gjøre. Vi er mange flere. Sammen kan vi få orden på samfunnet Hvilke amerikanske nettsteder har du lest for mye på nå da? Prison Planet? Neida, jeg ble provosert av å lese denne tråden, så får energien ut ved å skrive weird stuff Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 En sånn ubrukelig maktskalle med behov for å trakassere som slårbseg løs ser jeg. Eneste som hjelper er å le av dem og gjøre narr av dem. Så lenge du ikke har dop og bruker dop så kan du drive mye helvete med dem. La det gå sport i å se hvor mye tid og ressurser du kan få dem til å sløse vekk på deg. Bare pass på å alltid holde deg til sannheten.Jeg anbefaler ingen å følge tåpelige "råd" fra internettkrigere som for det meste har erfaring fra tekst og bilder på en dataskjerm, men liker å dikte opp ting for å virke kule og tøffe. Da jeg var ung og politiet stoppet meg bare fordi jeg var ung mann i bil var det dritgøy å dra ut tiden så mye som mulig.Hva får deg til å tro at du dro ut tiden? Hvis de hadde hatt andre ventende oppdrag hadde de jo bare avsluttet. Så lenge de fortsetter undersøkelsen så tyder det jo på at de har god tid, så hva er det egentlig du oppnår bortsett fra å tro at du gjør noe skikkelig naughty når du egentlig ikke gjør noe som helst? Når de blir sure og irriterte uten å få noe på deg mens du let deg ihjel av dem, da har du vunnet. De som er psykopatpoliti fortjener ikke bedre. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Dette var på vinteren i fjor, og jeg måtte ut i -10 for å fullføre 5 forskjellige tester relatert til stoffer som jeg hadde "tatt". Ble spurt hvorfor jeg skalv så mye, men at det var kaldt og at jeg var i t-skjorte var ikke en gyldig grunn tydligvis. Det blir ikke en veldig troverdig fortelling av at du påstår at de angivelig ikke skjønner at du skjelver hvis du står ute i -10 grader i t-skjorte. Hva er det du utelater fra innlegget ditt, og hva annet har du diktet opp? For å snu litt på det; kan du være tilbøyelig til å se for deg tanken at noen som jobber med en eller annen form for myndighetsutøvelse i en eller annen grad "misbruker" muligheten? Eller forekommer det aldri blant alle de tusenvis av menneskene i Norge som jobber med myndighetsutøvelse? Endret 15. januar 2017 av d'espresso 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 For å snu litt på det; kan du være tilbøyelig til å se for deg tanken at noen som jobber med en eller annen form for myndighetsutøvelse i en eller annen grad "misbruker" muligheten? Eller forekommer det aldri blant alle de tusenvis av menneskene i Norge som jobber med myndighetsutøvelse? Om du titter igjennom Hekemos poster vil du snart finne at svaret er ett rungende NEI!. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Dette var på vinteren i fjor, og jeg måtte ut i -10 for å fullføre 5 forskjellige tester relatert til stoffer som jeg hadde "tatt". Ble spurt hvorfor jeg skalv så mye, men at det var kaldt og at jeg var i t-skjorte var ikke en gyldig grunn tydligvis. Det blir ikke en veldig troverdig fortelling av at du påstår at de angivelig ikke skjønner at du skjelver hvis du står ute i -10 grader i t-skjorte. Hva er det du utelater fra innlegget ditt, og hva annet har du diktet opp? Kan jeg spørre hva jeg egentlig ville fått ut av å lyve om det her i det heletatt? Om hele denne "historien" var diktet opp hva ville jeg VIRKELIG fått ut av å lyve om dette på nett? Dette har man sett mange ganger. En person spør om råd. Diskusjonen starter. Etter hvert viser det seg at personene har pyntet på sannheten, utelat viktige detaljer, osv. Hvorfor personen gjør det vet jeg ikke. Men det er veldig vanlig. Og nettopp din historie tyder på at du ikke akkurat snakker 100% sant. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 En sånn ubrukelig maktskalle med behov for å trakassere som slårbseg løs ser jeg. Eneste som hjelper er å le av dem og gjøre narr av dem. Så lenge du ikke har dop og bruker dop så kan du drive mye helvete med dem. La det gå sport i å se hvor mye tid og ressurser du kan få dem til å sløse vekk på deg. Bare pass på å alltid holde deg til sannheten.Jeg anbefaler ingen å følge tåpelige "råd" fra internettkrigere som for det meste har erfaring fra tekst og bilder på en dataskjerm, men liker å dikte opp ting for å virke kule og tøffe. Da jeg var ung og politiet stoppet meg bare fordi jeg var ung mann i bil var det dritgøy å dra ut tiden så mye som mulig.Hva får deg til å tro at du dro ut tiden? Hvis de hadde hatt andre ventende oppdrag hadde de jo bare avsluttet. Så lenge de fortsetter undersøkelsen så tyder det jo på at de har god tid, så hva er det egentlig du oppnår bortsett fra å tro at du gjør noe skikkelig naughty når du egentlig ikke gjør noe som helst? Når de blir sure og irriterte uten å få noe på deg mens du let deg ihjel av dem, da har du vunnet. De som er psykopatpoliti fortjener ikke bedre. Jeg tviler på at noen blir sure og irriterte over en eller annen tilfeldig person. Skal de liksom gå rundt og være sure og irriterte hver gang de ikke får noe på en person de har med å gjøre? Jeg tror nok du må jobbe litt med å lese sosiale situasjoner og andre menneskers uttrykk... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Jeg bruker store mengder stoff hver dag. Bomull, ull, osv... både strikket og vevd Endret 15. januar 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Dette var på vinteren i fjor, og jeg måtte ut i -10 for å fullføre 5 forskjellige tester relatert til stoffer som jeg hadde "tatt". Ble spurt hvorfor jeg skalv så mye, men at det var kaldt og at jeg var i t-skjorte var ikke en gyldig grunn tydligvis. Det blir ikke en veldig troverdig fortelling av at du påstår at de angivelig ikke skjønner at du skjelver hvis du står ute i -10 grader i t-skjorte. Hva er det du utelater fra innlegget ditt, og hva annet har du diktet opp? For å snu litt på det; kan du være tilbøyelig til å se for deg tanken at noen som jobber med en eller annen form for myndighetsutøvelse i en eller annen grad "misbruker" muligheten? Eller forekommer det aldri blant alle de tusenvis av menneskene i Norge som jobber med myndighetsutøvelse? Ja, så lenge det er mennesker som utfører en oppgave så vil det skje feil, noen som ikke skulle ha vært der får jobbe med det uansett, osv. Men når man leser historier som den TS presterer å komme med så tyder det meste på at dette ikke er en slik sak. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 For å snu litt på det; kan du være tilbøyelig til å se for deg tanken at noen som jobber med en eller annen form for myndighetsutøvelse i en eller annen grad "misbruker" muligheten? Eller forekommer det aldri blant alle de tusenvis av menneskene i Norge som jobber med myndighetsutøvelse? Om du titter igjennom Hekemos poster vil du snart finne at svaret er ett rungende NEI!. For det første vet du ikke hva en politistat er. For det andre er jeg en tilhenger av et velregulert politi med klare rammer for maktutøvelse. Inngrep skal være hjemlet i lov, og lovverket skal basere seg på menneskerettighetene. Som i Norge, med andre ord. Derimot er du tilhenger av et samfunn der foreldre kan mishandle og misbruke barna sine på det groveste uten at noen kan gripe inn. Du er tilhenger av fullstendig lovløshet der kun de mest brutale og ondskapsfulle har det godt fordi de ikke har skrupler og gjerne elsker å drepe og lemleste. Hva er poenget med alle disse digre bildene dine? Klarer du ikke å argumentere med tekst? Det eneste du driver med er spam og forsøk på latterliggjøring. Du ignorerer andres argumenter og lyver konstant. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 En sånn ubrukelig maktskalle med behov for å trakassere som slårbseg løs ser jeg. Eneste som hjelper er å le av dem og gjøre narr av dem. Så lenge du ikke har dop og bruker dop så kan du drive mye helvete med dem. La det gå sport i å se hvor mye tid og ressurser du kan få dem til å sløse vekk på deg. Bare pass på å alltid holde deg til sannheten.Jeg anbefaler ingen å følge tåpelige "råd" fra internettkrigere som for det meste har erfaring fra tekst og bilder på en dataskjerm, men liker å dikte opp ting for å virke kule og tøffe. Da jeg var ung og politiet stoppet meg bare fordi jeg var ung mann i bil var det dritgøy å dra ut tiden så mye som mulig.Hva får deg til å tro at du dro ut tiden? Hvis de hadde hatt andre ventende oppdrag hadde de jo bare avsluttet. Så lenge de fortsetter undersøkelsen så tyder det jo på at de har god tid, så hva er det egentlig du oppnår bortsett fra å tro at du gjør noe skikkelig naughty når du egentlig ikke gjør noe som helst?Når de blir sure og irriterte uten å få noe på deg mens du let deg ihjel av dem, da har du vunnet. De som er psykopatpoliti fortjener ikke bedre.Jeg tviler på at noen blir sure og irriterte over en eller annen tilfeldig person. Skal de liksom gå rundt og være sure og irriterte hver gang de ikke får noe på en person de har med å gjøre? Jeg tror nok du må jobbe litt med å lese sosiale situasjoner og andre menneskers uttrykk... De blir sure og irriterte når tilfeldige, og ikke fullt så tilfeldige, offer for deres maktsyke behov ler av dem istede for å la seg skremmes og trues. Det er veldig enkle individer en har å gjøre med ser du. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Dette var på vinteren i fjor, og jeg måtte ut i -10 for å fullføre 5 forskjellige tester relatert til stoffer som jeg hadde "tatt". Ble spurt hvorfor jeg skalv så mye, men at det var kaldt og at jeg var i t-skjorte var ikke en gyldig grunn tydligvis.Det blir ikke en veldig troverdig fortelling av at du påstår at de angivelig ikke skjønner at du skjelver hvis du står ute i -10 grader i t-skjorte. Hva er det du utelater fra innlegget ditt, og hva annet har du diktet opp? For å snu litt på det; kan du være tilbøyelig til å se for deg tanken at noen som jobber med en eller annen form for myndighetsutøvelse i en eller annen grad "misbruker" muligheten? Eller forekommer det aldri blant alle de tusenvis av menneskene i Norge som jobber med myndighetsutøvelse? Ja, så lenge det er mennesker som utfører en oppgave så vil det skje feil, noen som ikke skulle ha vært der får jobbe med det uansett, osv. Men når man leser historier som den TS presterer å komme med så tyder det meste på at dette ikke er en slik sak. Ah, du er en forhåndsdømmer som lever godt uten bevis. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 For det andre er jeg en tilhenger av et velregulert politi med klare rammer for maktutøvelse. Inngrep skal være hjemlet i lov, og lovverket skal basere seg på menneskerettighetene. Som i Norge, med andre ord. Politiets maktutøvelse i Norge baserer seg ikke på menneskerettighetene, men på ordrene de mottar fra politikerne. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Dette var på vinteren i fjor, og jeg måtte ut i -10 for å fullføre 5 forskjellige tester relatert til stoffer som jeg hadde "tatt". Ble spurt hvorfor jeg skalv så mye, men at det var kaldt og at jeg var i t-skjorte var ikke en gyldig grunn tydligvis. Det blir ikke en veldig troverdig fortelling av at du påstår at de angivelig ikke skjønner at du skjelver hvis du står ute i -10 grader i t-skjorte. Hva er det du utelater fra innlegget ditt, og hva annet har du diktet opp? For å snu litt på det; kan du være tilbøyelig til å se for deg tanken at noen som jobber med en eller annen form for myndighetsutøvelse i en eller annen grad "misbruker" muligheten? Eller forekommer det aldri blant alle de tusenvis av menneskene i Norge som jobber med myndighetsutøvelse? Ja, så lenge det er mennesker som utfører en oppgave så vil det skje feil, noen som ikke skulle ha vært der får jobbe med det uansett, osv. Men når man leser historier som den TS presterer å komme med så tyder det meste på at dette ikke er en slik sak. Det er selvfølgelig en mulighet for at det TS presenterer ikke har rot i virkeligheten, i alle fall ikke helt slik han presenterer det. Jeg for min del har hørt lignende historier fra mennesker jeg stoler på, så for mitt vedkommende er det i alle fall en mulighet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg har blitt stoppet av politiet noen ganger, særlig om nettene. Dette har skjedd på flere forskjellige kjøretøy, som moped, elektrisk motorsykkel og tre ulike biler. Det er sikkert veldig mistenkelig når man kjører hjem klokken halv tre en lørdagskveld. Det er godt at de sjekker. Men jeg har aldri følt at de er ute etter meg spesiellt. Og de er alltid høflige og profesjonelle. Du bør unngå å hale ut tiden. Denne konstabelen er såvidt jeg forstår fast bestemt på at du har gjort noe, og har som mål å bevise mistanken, heller enn å finne sannheten. Samtalene dere har er nøye planlagt for at du skal røpe deg. Jo mer du sier, dess mer trøbbel risikerer du når konstabelen finner et avvik. Du bør kjøpe et dashcam som filmer den vinkelen hvor konstabelen står, og tar opp lyd. Hvis du må ta dette videre, har du dokumentasjon. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 For det andre er jeg en tilhenger av et velregulert politi med klare rammer for maktutøvelse. Inngrep skal være hjemlet i lov, og lovverket skal basere seg på menneskerettighetene. Som i Norge, med andre ord. Politiets maktutøvelse i Norge baserer seg ikke på menneskerettighetene, men på ordrene de mottar fra politikerne. Skal man dra ting dit så er det ingen menneskerettigheter. Det er bare oppgulp skrevet ned på papir av en gjeng halvaper med dress. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Situasjonen til TS minner litt om denne: Endret 15. januar 2017 av Svinks 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Jeg tviler på at noen blir sure og irriterte over en eller annen tilfeldig person. Skal de liksom gå rundt og være sure og irriterte hver gang de ikke får noe på en person de har med å gjøre? Jeg tror nok du må jobbe litt med å lese sosiale situasjoner og andre menneskers uttrykk... De blir sure og irriterte når tilfeldige, og ikke fullt så tilfeldige, offer for deres maktsyke behov ler av dem istede for å la seg skremmes og trues. Det er veldig enkle individer en har å gjøre med ser du. Jeg tror nok du overvurderer din egen betydning. Som så mange andre som lider av paranoia. Endret 15. januar 2017 av hekomo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå