Gå til innhold

Hver tredje syklist bryter loven ved å sykle uten lys. Norske Jochums sykkellykter har langt på vei løst problemet i Danmark

Anbefalte innlegg

Så mange kommentarer og ingen har nevnt problemet med at lyktene blir stjålet. Jeg har gitt opp å ha løse lykter stående fast på sykkelen, men tar dem med inn.

Hvis jeg da skal ut og sykle, og regner med å være tilbake før det blir mørkt så ligger lysene hjemme. Den tabben har jeg gjort flere ganger. :-(

En løsning der det kreves verktøy for å stjele utstyret vil derfor passe meg godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ærlig talt at siden myndighetene krever at man skal ha lys på sykkelen, noe som er veldig fornuftig, så kunne de vel samtidig lage en lov som sier at alle sykler skal selges med lykter påsatt, man får selvfølgelig ikke kjøpt biler uten lykter heller.

Lenke til kommentar

Jeg synes ærlig talt at siden myndighetene krever at man skal ha lys på sykkelen, noe som er veldig fornuftig, så kunne de vel samtidig lage en lov som sier at alle sykler skal selges med lykter påsatt, man får selvfølgelig ikke kjøpt biler uten lykter heller.

De krever at man skal ha lys i en viss situasjon, ikke generelt.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...