Gunnar Fagerli Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Supermann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Her er det i mine øyne Supermann som er motivet. Drister meg til å foreslå kutt både oppe og nede. Kutt rett over hjulsporene og rett under skummet i sjøen. Det gir litt panoramaeffekt og fortsatt god plass til Supermann i sin videre ferd bortover stranda, og han kommer litt "nærmere" betrakter. Mvh. Helge Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Takk for godt forslag til kutt Helge da tittelen henviser til "Supermann". Bildet er allerede hardt croppet og jeg prioriterte å få akkurat få med dette i hjørnene. Det.var viktig for meg at barnet ikke kunne identifiseres da jeg ikke fikk spurt foreldrene om tillatelse. Bildet er fra Playa de las Canteras i Las Palmas og mener derfor jeg har vist den forsiktighet som kreves. Jeg forsøkte først et videre utsnitt, men da forsvant nesten "Supermann". Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Herlig dokumentasjon av barnet som lever ut sine fantasier i supermanndrakten . Han er nok ikke den eneste som drømmer om å ha magiske egenskaper . Å drømme er fortsatt gratis , å leve dem ut kan noen ganger bli dyrt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Herlig dokumentasjon av barnet som lever ut sine fantasier i supermanndrakten . Han er nok ikke den eneste som drømmer om å ha magiske egenskaper . Å drømme er fortsatt gratis , å leve dem ut kan noen ganger bli dyrt . Mvh Alec Takk Alec for hyggelig tilbakemelding! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg