Gå til innhold

Jorden 6000 år gammel også om 6000 år?


Anbefalte innlegg

 

Med denne metoden i stedet for vitenskap hadde vi fortsatt vert i middelalderen nå. Men det hadde jo vert KULT!

Middelalderen er forbunde med ridderar, prinsesser, drakar, vakre slott, slottsball og episke hesteslag. Langtifrå den verste tidsepoka å leve i dersom vi ser vekk frå svartedauden, pavekyrkja og generell fattigdom.

Så er spørsmålet. Kan vi vite sikkert at middelalderen har eksistert? Eller er den ein illusjon? Kva viss middelalderen eksisterer idag i den usynlege verda? Draken er djevelen, riddaren er Jesus og prinsessa er Kristi brud. Slottet er himmelen. Vi finn den same røyndomen i Super Mario, der Mario er Jesus, Peach er Kristi brud og Bowser er djevelen.

Kva viss Gud har skapt ein fullt utvikla vitskap, og at det ikkje har vore noka vitskapleg utvikling? Alt er mogleg for ein allmektig Gud. Evolusjonslæra er ein bløff, så kvifor ikkje dra det heile eit steg lenger?

Det er viktig å stille spørsmål, og ikkje berre anta at ting er det det gir seg ut for å vere.

Ja det er viktig å stille spørsmål. Mitt spørsmål er hvorfor dine to profetier her på forumet ikke gikk i oppfyllelse? Fantaserer du? Lurer gud deg? Lurer du deg selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er viktig å stille spørsmål. Mitt spørsmål er hvorfor dine to profetier her på forumet ikke gikk i oppfyllelse? Fantaserer du? Lurer gud deg? Lurer du deg selv?

Eg antek du siktar til 23. september-profetien og krig med Russland-profetien. Den første kom vel såvidt meg bekjent frå ein amerikansk satanist (the rapture puzzle), og den andre frå Handeland/Hoff/Czilling. Eg trur grunnen til at profetiane ikkje gjekk i oppfylling er at Gud forlot verda 3. mai 2015. Korleis kan vi elles forklare all djevelskapen og kaoset som har skjedd etter denne dato? Feks Trump, brexit, Aleppo, Leicester sitt ligagull etc etc. Profetiane kjem vertfall ikkje frå Gud, for då hadde dei gått i oppfylling. Djevelen derimot er ein løgner, så dette er heilt i hans mønster for å skape frykt og uro.

Lenke til kommentar

 

Med denne metoden i stedet for vitenskap hadde vi fortsatt vert i middelalderen nå. Men det hadde jo vert KULT! ?

Middelalderen er forbunde med ridderar, prinsesser, drakar, vakre slott, slottsball og episke hesteslag. Langtifrå den verste tidsepoka å leve i dersom vi ser vekk frå svartedauden, pavekyrkja og generell fattigdom.

 

Så er spørsmålet. Kan vi vite sikkert at middelalderen har eksistert? Eller er den ein illusjon? Kva viss middelalderen eksisterer idag i den usynlege verda? Draken er djevelen, riddaren er Jesus og prinsessa er Kristi brud. Slottet er himmelen. Vi finn den same røyndomen i Super Mario, der Mario er Jesus, Peach er Kristi brud og Bowser er djevelen.

 

Kva viss Gud har skapt ein fullt utvikla vitskap, og at det ikkje har vore noka vitskapleg utvikling? Alt er mogleg for ein allmektig Gud. Evolusjonslæra er ein bløff, så kvifor ikkje dra det heile eit steg lenger?

 

Det er viktig å stille spørsmål, og ikkje berre anta at ting er det det gir seg ut for å vere.

Med "kult" mente jeg at jeg som mange andre idealiserer middelalderen. Hvem kan ikke se seg selv som en ridder. Avataren min er faktisk meg. Men i middelalderen hadde jeg trolig havnet i trøbbel da jeg altid krever en logisk forklaring på alt. Siden kirken (katolske) bestemte hva som er sant (helt uten logikk ) så hadde jeg kanskje blitt brent på kjetterbålet Endret av Frode1969
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...