Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Grønn januardag i Hurum 2017 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Et fint bilde fra Storsand. Et vintervær som begynner å bli vanlig dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Det ser ut som mars/april dette her.En fin vårdag. Hvilken temperatur hardere nå da? Vi har fått en haug blytung våt snø i dag vi. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Slutter meg til Helenes kommentar. Her snør det enda verre. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Et fint bilde fra Storsand. Et vintervær som begynner å bli vanlig dette. Vinteren er ikke over enda. Regner med at det om ikke så lenge kommer snø, kanskje mye snø. Stemmer, bildet er fra nedlagte fergeleiet fra Storsand over til Drøbak. Takker for din hyggelige kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Det ser ut som mars/april dette her.En fin vårdag. Hvilken temperatur hardere nå da? Vi har fått en haug blytung våt snø i dag vi. Temperaturer fra + 5 til minus 5 (ca.), men snøen mangler foreløpig. Takk for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Slutter meg til Helenes kommentar. Her snør det enda verre. Mvh Gunnar Snøen kommer vel her også, etter hvert. Takker for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Kanskje er det slik vi må regne med i framtia. Egentlig ikke meg imot. Men sportsforretningene og skifolket fortviler nok. Men i henhold til Jimmy's bilder så er det jo bare å dra nordover hvis man vil gå på ski for der er det mer enn nok snø. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Store forskjeller i været og hva har skedd? Klima...... Et fint miljø / værbilde Ragnar Her hvitt, men ikke så mye snø og mandag er sola tilbake med soldag på skolen Goa helgen ! M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Fin klimaskildring fra Hurum dette. Her laver snøen ned og jeg må nok snart ut med snøskuffa for andre gang i dag.. God Helg! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Kanskje er det slik vi må regne med i framtia. Egentlig ikke meg imot. Men sportsforretningene og skifolket fortviler nok. Men i henhold til Jimmy's bilder så er det jo bare å dra nordover hvis man vil gå på ski for der er det mer enn nok snø. Roar Kan tenke meg at du ikke misliker situasjonen uten snø, blir vel mer mobil da. Ut fra eget ønske og behov så ønsker jeg godt med snø og skiføre, eller forhold slik som nå. Slaps og regn er det vel få som ser fram til. Takker for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Store forskjeller i været og hva har skedd? Klima...... Et fint miljø / værbilde Ragnar Her hvitt, men ikke så mye snø og mandag er sola tilbake med soldag på skolen Goa helgen ! M v h Leif Er redd for at klima er i ferd med å endres, selv om det selvfølgelig er naturlige variasjoner i været også. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Fin klimaskildring fra Hurum dette. Her laver snøen ned og jeg må nok snart ut med snøskuffa for andre gang i dag.. God Helg! Mvh Fredrik Vet ikke om jeg misunne deg eller ei Fredrik. Tror nok snøen vil lave ned her også etter hvert. Fortsatt mye igjen av vinteren. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Store forskjeller i været og hva har skedd? Klima...... Et fint miljø / værbilde Ragnar Her hvitt, men ikke så mye snø og mandag er sola tilbake med soldag på skolen Goa helgen ! M v h Leif Er redd for at klima er i ferd med å endres, selv om det selvfølgelig er naturlige variasjoner i været også. Takk for din kommentar ! Skj Hei mann. Været, et er sikkert, sola er tilbake mandag og soldag på skolen Allerede idag kunne man skymte lyset fra sola bak fjellene så det er bare at håpe på det beste og at den viser seg då over fjellene M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Kanskje er det slik vi må regne med i framtia. Egentlig ikke meg imot. Men sportsforretningene og skifolket fortviler nok. Men i henhold til Jimmy's bilder så er det jo bare å dra nordover hvis man vil gå på ski for der er det mer enn nok snø. Roar Redd for at dette blir tendensen framover. Er ikke overivrig når det gjelder skigåing jeg heller, men er forholdene gode så blir en tur eller to. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Det må være der vi skal sidde næste gang og spise frokost :-) ser hyggeligt ud...måske lidt mørkt nogen steder men ellers fint mvh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg