Gunfreak Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Så jeg har ikke spilt battlefront siden betan, men nå som den er på accses tenkte jeg å prøve, på de 5 rundene jeg har prøvd ender alltid et lag opp med elendige spillere mens det andre har gode spillere, noe som gjør at rundene varer ca. 4 minutter hvor en side alltid blir overkjørt. Som bevis, forige runde var jeg beste spiller på laget mitt(som sagt bare spilt 5 runder) Jeg hadde 6 kills og 835 poeng. Andre laget hadde beste spiller 5000+ poeng med over 30 kills, de neste 9 som kom under han, hadde alle 15+ kills. Dette er vist standard. Dette ser ut til å være regelen ikke unntakket, jeg vet ikke helt av EA gjør for å få til dette. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Så jeg har ikke spilt battlefront siden betan, men nå som den er på accses tenkte jeg å prøve, på de 5 rundene jeg har prøvd ender alltid et lag opp med elendige spillere mens det andre har gode spillere, noe som gjør at rundene varer ca. 4 minutter hvor en side alltid blir overkjørt. Som bevis, forige runde var jeg beste spiller på laget mitt(som sagt bare spilt 5 runder) Jeg hadde 6 kills og 835 poeng. Andre laget hadde beste spiller 5000+ poeng med over 30 kills, de neste 9 som kom under han, hadde alle 15+ kills. Dette er vist standard. Dette ser ut til å være regelen ikke unntakket, jeg vet ikke helt av EA gjør for å få til dette. Alle spiller vel Bf1 nå? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Så jeg har ikke spilt battlefront siden betan, men nå som den er på accses tenkte jeg å prøve, på de 5 rundene jeg har prøvd ender alltid et lag opp med elendige spillere mens det andre har gode spillere, noe som gjør at rundene varer ca. 4 minutter hvor en side alltid blir overkjørt. Som bevis, forige runde var jeg beste spiller på laget mitt(som sagt bare spilt 5 runder) Jeg hadde 6 kills og 835 poeng. Andre laget hadde beste spiller 5000+ poeng med over 30 kills, de neste 9 som kom under han, hadde alle 15+ kills. Dette er vist standard. Dette ser ut til å være regelen ikke unntakket, jeg vet ikke helt av EA gjør for å få til dette. Alle spiller vel Bf1 nå? Heldigvis ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå