haccashan Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Hey. Noen her som har blogg og hjemmeside? Hvem har dere webhotell og domene gjennom? Har pr. i dag ingen av delene og må begynne fra scratch. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har ikke blogg, men har gode erfaringer med one.com Rimelig og fleksibelt! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Bruker Hostmonster.com selv, rimelig og utrolig mye innebygget funksjonalitet i cPanel der. Billig er det også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Kan egentlig også anbefale One.com når det kommer til det. Bruker per dags dato http://domeneshop.no pga pris, trengte bare domene og ikke webhotell og derfor, var gode tilbud da jeg bestilte. Lenke til kommentar
haccashan Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Takk for svar. One.com ser enkel og rimelig ut samtidig som det ser ut til å oppfylle mine ønsker. Må innrømme ble nysgjerrig på hostmonster.com og må se litt nærmere på den:) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Er nok litt mer styr med Hostmonster, må bl.a. få opp en CDN (CloudFlare f.eks.) for å få akseptabel latency/svartid på siden din. Mener det følger med CloudFlare subscription, gjorde i alle fall det når jeg bestilte fra Hostmonster. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg har både blogg og hjemmeside. Har brukt både One.com og ProISP. ProISP er nok mer for dem som vil ha litt kontroll selv da dem bruker cpanel. One.com fungerer også bra, men er langt enklere på godt og vondt. Dog merker jeg at sidene mine laster fortere gjennom ProISP. Lenke til kommentar
Naturmedisinsentralen A/S Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Vi kan varmt anbefale ProISP, bruker dem til flere sider. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hei! Jeg har VPS gjennom DigitalOcean. Veldig god oppetid, rask og kompetent kundeservice og forholdvis grei pris. Domene kjøper jeg gjennom ISPHuset. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Anbefaler å finne noe "nærme" der leserne dine er. Har du lesere i Norge så er skandinavia/sentraleuropa fint, har du lesere over hele verden er nok sentraleuropa/USA fint. Har hostet mye hos Subsys (Oslo) tidligere, og var veldig fornøyd med hva de leverte av kvalitet og responstid. Derimot har de ikke "one click install" om det er viktig for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå